توزیع عمده جو دامی پیرانشهر درجه یک به بازار سود قابل توجهی را برای توزیع کنندگان به ارمغان می آورد زیرا این نوع جو جز بهترین گزینه ها برای حیوانات می باشد که توزیع کنندگان برای جذب بیشتر از جو با برند ها معروف برای توزیع به بازار استفاده کنند تا اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب نمایند و رضایت آن ها را کسب کنند که این امر سبب افزایش اعتبار و شهرت می شود که در نتیجه سود بسیار زیادی را کسب می کند.

توزیع عمده جو دامی درجه یک در پیرانشهر

بهترین شرایط برای کشت جو دامی

بهترین شرایط برای کشت جو دامی برای کاشت جو باید به انتخاب زمین، آی و هوا، آبیاری، کود شیمیایی و نوع بذر آن توجه نماید تا محصولاتی فراوان تولید کنید و مقدار بسیار زیادی برای فروش داشته باشید.

اولین قدم برای تولید جو درجه یک، زمین می باشد که باید زمینی حاصل خیز و خاکی نرم داشته باشد و هم جنین توانایی تهویه هوا را داشته باشد طوری که هوا در آن، جریان داشته باشد که این امر به رشد بهتر کمک می کند و افراد باید به ph خاک توجه کنند که بهترین خاک، ph آن هفت الی هشت باشد.

انتخاب بذر جز مهم ترین گزینه ها می باشد زیرا اگر بذر خوب و درجه یک باشد باعث می شود جو بیشتری تولید شود که سبب افزایش سود دهی می شود که در انتخاب بذر حتما باید به تمیز بودن آن توجه کنید یعنی فقط بذر جو باشد و علف هرز در آن نباشد و دانه های آن یک اندازه و یک دست باشد که این امر سبب افزایش بازدهی و برداشت بیشتر می شود.

کشاورزان باید از کود های شیمیایی عالی استفاده کنند طوری که ضرری برای سلامت جو نداشته باشد و به سلامت مصرف کنندگان هم ضرری نزند که باید در چند مرحله این عمل را تکرار کنند.

آبیاری جو باید زیاد باشد یعنی در پاییز روزی هفت بار و در بهار روزی پنج بار آبیاری کنید که اگر بارش فراوانی داشتید میزان آبدهی را کاهش دهید.

برای کاشت آن باید عمق سه الی هفت سانتی متر زمین را بکنید و هرچه خاک حاصل خیز باشد به عمق کمتری نیاز دارد و همین طور برای برداشت باید زودتر از گندم آن را برداشت زیرا با مقداری خشک شدن بر زمین ریخته می شود که محصول هدر می رود.

تاثیر جو دامی در جیره نشخوار کنندگان چیست؟

تاثیر جو دامی در جیره نشخوار کنندگان چیست؟ جو دامی یکی از بهترین خوراکی ها برای نشخوار کنندگان می باشد زیرا با مصرف آن، هضم غذا را تسریع می بخشد که علاوه بر آن سرشار از انواع مواد مغذی و املاح معدنی می باشد که خواص فراوانی برای سلامتی شان دارد از این رو با مصرف آن سلامتشان را حفظ می کند.

نشخوار کنندگان با مصرف جو دامی مرغوب می توانند انرژی بذنشان را تامین کنند زیرا این نوع خوراکی سرشار از ناشسته می باشد که انرژی مورد نیاز آن ها را تولید می کند که در نهایت مانع از خستگی جویدن آن ها می شود.

جو منبع پروتئین می باشد که این ماده مغذی جذب بدنشان می شود و در جمع و افزایش شیر ن ها کمک می کند و رشد آن ها را تسریع می بخشد که در نهایت شیر دهی بالایی را برای نشخوار کنندگان به همراه دارد.

تولید انبوه جو دامی مرغوب صادراتی پیرانشهر

تولید انبوه جو دامی مرغوب صادراتی پیرانشهر تولید جو دامی مرغوب صادراتی پیرانشهر برای این که محصولاتی با کیفیت برای تولید و کشت جو پیرانشهر باید از بذرهای اعلا و مرغوب استفاده کنند تا در نهایت محصولی عالی و بی نظیر تولید شود که سبب افزایش شهرت و گسترش آن ها می شود.

تولید کنندگان برای این که اعتماد افراد بیشتری را به خود جلب کند باید بعد از تولید جو و برای جلوگیری از گزند آفت و پشه ها آن ها را بسته بندی کنند و به صورت عمده و کاملا بهداشتی به فروش رسانند تا افراد از خرید خود اطمینان حاصل نمایند و هم چنین می توانند روی بسته ارزش غذایی، شرایط نگه داری و مواد مغذی آن را درج نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *