تامین کنندگان جو دامی کیسه ای صادراتی، این محصول را در کیسه هایی بسته بندی می کنند که معمولا نام تجاری و مشخصات شرکت و محصولشان روی آن کیسه ها درج شده است.

جو دامی ارزان را می توان به صورت عمده خریداری نمود، در واقع همین عمده بودن این محصول سبب شده که ارزانتر باشد و برای خریداران گرامی به صرفه تر باشد.

جو دامی صادراتی به جو دامی می گویند که به دلیل داشتن کیفیت عالی، علاوه بر تقاضای داخلی، تقاضای خارجی نیز دارد و به کشورهای مختلفی صادر می گردد.

تامین کنندگان جو دامی کیسه ای ارزان صادراتی

نحوه استفاده از دانه جو دامی کیسه ای

نحوه استفاده از دانه جو دامی کیسه ای جو دامی همانطور که از اسمش پیداست برای غذای دام مورد استفاده قرار می گیرد و چون دارای پروتئین ، نشاسته و چربی است در چاقتر شدن دام ها تأثیر بسزایی دارد و بیشتر برای غذای دام هایی مورد استفاده قرار می گیرد که گوشتی هستند البته در دام های شیری نیز سبب افزایش شیر دام می شود.

دامداران برای اینکه جو در بدن دام ها بیشتر جذب شود و مراحل هضم آن راحتتر باشد، معمولا آن را چند ساعت قبل از استفاده در آب خیس میکنند و حتی در مواردی جو دامی را چند چند دقیقه ای می جوشانند، این کار باعث می شود دام ها به دلیل جذب بیشتر مواد موجود در جو ، زودتر چاق شوند و برای فروش آماده شوند.

جو دامی هم مثل هر محصول دیگری مزایا و معایبی دارد و باید به اندازه کافی در تغذیه دام مورد استفاده قرار گیرد و زیاده روی در استفاده از آن، سبب مسمومیت غذایی دام و حتی در موارد شدیدتر موجب مرگ دام میشود و از طرفی استفاده از آن به میزان کمتر از حد نیاز، سبب می شود دام به حد کافی سیر نشوند و در حد توق دامدار چاق نشوند.

میزان درصد مجاز استفاده از جو در جیره غذایی دام ها باید با توجه نظر کارشناس تغذیه دام تعیین گردد تا باعث بروز بیماری اسیدوز نشود، میزان ذکر شده برای آن در سایت های معتبر به شرح زیر است:

شیرخوارگی : 20 درصد

جیره رشد : 30 درصد

پرواربندی گوساله : 50 درصد

گاو شیری : 50 درصد

پرواربندی بره : 25 درصد

نگهداری میش : 50 درصد

و در جیره پایانی : 30 درصد

در صورت استفاده از جو دامی در غذای طیور نیز از نظرات کارشناسی استفاده نمایید.

آیا میدانید ارزش غذایی جو چقدر است؟

آیا میدانید ارزش غذایی جو چقدر است؟ جو به دلیل سریعتر تخمیر شدن نشاسته در آن در مقایسه با ذرت ،ترکیب همزمان تر انرژی و نیتروژن را فراهم می کند بنابراین سبب بهبود جذب مواد مغذی میکروبی می گردد.

بیشتر ارزش غذایی جو به دلیل پروتئین موجود در ترکیب آن می باشد، ترکیبات جو دامی به شرح زیر است :

ماده خشک :86 درصد

پروتئین : 12.3 درصد

الیاف : 5.1 درصد

نشاسته : 57 درصد

چربی : 2.5 درصد

جو به دلیل ارزش غذایی بالای خود علاوه بر غذای دام در غذای طیور نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل مواد موجود در آن، دانه ای بسیار کاربردی برا افزایش وزن سریع دام و طیور است و بسیاری از افراد در تغذیه دام و طیور خود از آن استفاده می نمایند و می توان گفت امروزه جو دامی یکی از پرفروشترین محصولات مورد استفاده در غذای دام در کشورهای مختلف است.

توزیع جو دامی کیسه ای با قیمت استثنایی

توزیع جو دامی کیسه ای با قیمت استثنایی توزیع جو کیسه ای توسط تعداد زیادی از توزیع کننده های این محصول انجام می گردد اما فقط تعداد محدودی از آن ها محصولی باکیفیت عالی تولید می نمایند بنابراین خریدار گرامی باید هنگام خرید به تناسب قیمت جو و کیفیت آن دقت نماید تا خریدی رضایت بخش داشته باشد.

اکثر مراکز توزیع جو دامی کیسه ای، اطلاعات مرکز خود را در سایت خود قرار داده اند و با مراجعه به این سایت ها و با اطلاع از قیمت چندین سایت، می توانید از حدود قیمت این محصول اطلاعاتی کسب کنید و همچنین با بررسی نظر کاربرانی که خریدار قبلی جو دامی کیسه ای بوده اند، می توانید اطلاعات کافی برای خریداری جو دامی با کیفیت عالی و قیمت استثنائی، اقدام نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *