جو دامی که خوراک اصلی پرندگان ودام ها می باشد که باید جنس آن مرغوب وبا کیفیت باشد وکارخانه ها این محصول را تولید می کنند و به صورت فله ای به بازار عرضه می کنند. جو دامی ارزان را مشتریان می توانند از این سایت با قیمت ارزان خریداری کنند.

تامین کنندگان جو دامی ارزان بسته بندی

نحوه درجه بندی انواع جو دامی چگونه است؟

نحوه درجه بندی انواع جو دامی چگونه است؟ جو دامی از درجه بندی مختلفی برخوردار است که با توجه به کیفیت آنها طبقه بندی شده اند. جو دامی با کیفیت خواص و فواید زیادی دارد وآن را به دام منتقل می کند واین باعث بازدهی خوب برای محصولات دامی می شود واز لحاظ اقتصادی هم بسیار خوب ومفید است. جو به دو نوع داخلی وخارجی طبقه بندی می شود وجو غله ای است که در آن پروتین وجود دارد و مناسب طیور ودام می باشد ولی مصرف بیش از حد آن برای دام ضرر دارد.

قیمت نخود سبز پاک شده 1401 تقریبا از 30.000  تومان شروع و تا حتی 70.000 تومان هم می رسد بستگی به دشتی و سبز بودن و تمیزی آن دارد.

جو شرایط آب وهوایی خاصی دارد که در آب وهوای خشک کشت و برداشت می شود این محصول دامی باید به همراه علوفه به دام ها داده شود وبه خاطر نوک تیز این دانه به طور کامل در پرندگان استفاده نمی شود.

کشور ما به خاطر کمبود زمین کشاورزی برای کشت و برداشت جو کمبود این محصول را با واردات جبران می کند که باید کیفیت خوب و مرغوب داشته باشند. کشور های صادر کننده جو کشور آلمان و برزیل وغیره هستند. یک عامل مهم برای جو دامی و اینکه بتوان از آنها بهره خوبی برد بهتر است جو دامی را به شکل بلغور برای دام ها در جیره غذایی آنها گنجانده شود.

امروزه کشور ما وکشورهای صادر کننده با دستگاههای مکانیزه توانسته اند جو غنی شده وبا کیفیت را به کشورها صادر کنند وایران هم یکی از کشورهایی است که در تولید جو می تواند با کشورهای خارجی رقابت کند. جو دامی باکیفیت را میتوان به صورت انلاین وحضوری از این مرکز تهیه کرد.

فواید اضافه نمود جو به زنجیره غذایی دام

فواید اضافه نمود جو به زنجیره غذایی دام جو یک خوراک بسیار مفید ومرغوب می باشد که از دیر باز مورد توجه در حیطه دامپروری وطیور وخوراک انسانی بوده است. جو غله ای است که دارای پروتیئن زیاد وانرژی فراوان بوده که در هضم غذا کمک بزرگی میکند و همچنین با مطالعات انجام شده مشخص شده که به دلیل اسیدهای موجود در آن باعث کاهش کلسترول خون می شود.

هضم جو در پرندگان سخت ومشکلتر است وجو به صورت کامل برای پرندگان استفاده نمی شود به دلیل نوک تیزی که دارد به همین دلیل با مکانیزی که صورت میگیرد برای تغذیه طیور آماده می شود.استفاده انسان از جو برای درمان در بعضی از بیماریها وهمچنین به عنوان خوراک برای رژیم ورزشکاران استفاده می شود.

زشک یکی از برندهای مطرح تولید کننده مواد غذایی در کشور است که به دلیل تولید انواع نخود سبز زشک با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب متقاضیان بیشماری را به خود اختصاص داده است.

جو از درجه بندی مختلفی برخوردار است که با توجه به کیفیت آنها طبقه بندی می شود جو با کیفیت خواص فراوانی دارد که آن را به دام منتقل می کند واین باعث بازدهی خوب برای محصولات دامی می شود واز لحاظ اقتصادی هم بسیار خوب است.

جو باعث پروار شدن دام ها می شود که اگر به طور صحیح در برنامه غذایی آنها گنجانده شود از لحاظ محصولات لبنی وگوشتی بهره فراوانی می دهد. ولی استفاده بیش از حد آن باعث مرگ دام می شود. در نگهداری جو باید دقت شود چون اگر آن دمای لازم را نداشته باشد وکپک بزند کیفیتش را از دست می دهد وبرای دام مشکل ساز می شود. توزیع جو ارزان با نازلترین ومناسب ترین قیمت به مشتریان به صورت جزئی وعمده به صورت انلاین وحضوری عرضه می شود.

توزیع کلی جو دامی ارزان باکیفیت در بازار

توزیع کلی جو دامی ارزان باکیفیت در بازار این محصول با کیفیت ومرغوب به صورت عمده وجزیی در این فروشگاه عرضه می گردد. دامداران وطیور داران با اطمینان خاطر می توانند محصول خوب را خریداری کنند وبا خرید خوب ویژگیهای آن را در بهبود فرآوری های دامی خود مشاهده کنند وبرای سهولت خرید می توانند آنلاین وحضوری مراجعه کنند. این مرکز جز تامین کنندگان جو با کیفیت می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *