نخود یکی از دانه های بسیار مغذی بوده که در رژیم غذایی ما ایرانیان نقش بسیار مهمی دارد. فروشنده نخود ارومیه اقدام به عرضه این محصول در کیفیت بالا نموده است که به  کشورهایی همچون عراق، افغانستان و پاکستان صادر می شود. شما تا چه اندازه با مشخصات انواع نخود صادراتی تولید ارومیه آشنایی دارید و چگونه می توان با بهترین فروشنده نخود ارومیه ارتباط برقرار کرد؟

بهترین فروشنده نخود ارومیه

مشخصات انواع نخود صادراتی تولید ارومیه

مشخصات انواع نخود صادراتی تولید ارومیه انواع نخود صادراتی تولید ارومیه دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی می باشند. این نخود ها از نظر سایز و اندازه نسبتاً درشت بوده و یکنواختی یا یکدستی در بین همه دانه ها به وضوح قابل مشاهده می باشد.

آثار حشرات و جانوران دیگر در بین این نخودها به هیچ وجه دیده نمی شود همچنین فاقد هرگونه زوائد و یا برگ بوته نخود می‌باشند.

یونجه علوفه ای دارای انواع مختلفی است و به دلیل سازگاری مطلوبی که با شرایط آب و هوایی مناطق گوناگون دارد در اغلب مناطق جهان کاشت و بهره برداری می شود.

نخود های صادراتی از نوع زود پخت بوده و پس از پخت در مدت زمان کمی بافت آنها بسیار نرم و خوشمزه خواهد شد.

نخود های صادراتی برعکس نخودهای کم کیفیت دارای سطحی چین و چروک دار بوده و به همین جهت طی فرآیند پخت امکان حجیم شدن آنها به دلیل افزایش سطح پوست وجود دارد. این مسئله در نخودهای کم کیفیت که پوست صافی دارند مشاهده نمی‌شود.

از مشخصات دیگر این نخودها استفاده کم از سموم شیمیایی طی دوران پرورش آنها می باشد زیرا چنانچه میزان مواد سمی در این نخودها از حد مجاز بالاتر رود از گمرکات آن کشورها دیپورت می شوند.

نخود صادراتی کاملا گرد نبوده و بیشتر حالت کشیده و بیضی شکل دارد. سطح این نوع نخودها صاف نیست و کمی زبر می باشد.

فروشنده بهترین نخود ارومیه همه ارقام گوناگون نخود را با کیفیت مناسب در اختیار داشته و آن را به بازار داخلی و یا کشورهای همسایه عرضه می کند.

قیمت انواع نخود ارومیه در سال اخیر

قیمت انواع نخود ارومیه در سال اخیر

فروشگاه های عرضه محصولات خشکبار های و همچنین کسانی که در کارگاه های بسته بندی و درجه بندی انواع محصولات کشاورزی فعالیت دارند می‌توانند از نخود ارومیه برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

طی سال‌های اخیر قیمت نخود دچار تغییرات چندانی نشده است و بر عکس اکثر حبوبات از ثبات قیمت بیشتری برخوردار بوده است.

جهت اطلاع دقیق از قیمت انواع نخود ارومیه با فروشنده این محصول تماس گرفته و پس از اطلاع دقیق از قیمت روز این محصول نسبت به سفارش آن اقدام کنید.

یونجه خشک در اردبیل یک گیاه علوفه ای است که می توان گفت در بین دیگر گیاهان علوفه ای بالاترین ارزش غذایی را دارد، به همین دلیل است که از آن به عنوان ملکه ی علوفه ها نام برده می شود.

بهترین فروشنده این نخود برای خریدارانی که سفارشات عمده برای این محصول داشته باشند تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است و سفارش آنها را به هر مکانی که در ایران در نظر داشته باشند ارسال می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *