نخود بوکان یکی از باکیفیت ترین نخود هایی است که در کشور ما توسط انواع کشاورزان تولید می شود. همچنین فروشندگان زیادی به فروش این محصول در بازار خریدمشغول هستند که به آن ها برترین فرشنده ها گفته می شود. از مهم ترین اهداف این فروشنده های برتر عرضه ی محصولی باکیفیت و اصل به خریداران و مشتریان و کسب رضایت آنان در رابطه با این محصول می باشد. 

برترین فروشنده نخود بوکان

نخود برای درمان شوره سر

نخود برای درمان شوره سر نخود از جمله حبوباتی ست که دارای ویژگی ها و خواص منحصربفردی می باشد. نخود برای درمان انواع بیماری ها و حتی جلوگیری از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله ویژگی های نخود می توان به درمان شوره سر اشاره کرد. شوره سر بر اثر کمبود برخی ویتامین ها در بدن و یا در اثر تغییرات هورمونی به وجود می آید که برای اغلب افراد نیز رخ می دهد. 
نخود سرشار از روی و ویتامین های ضروری مانند ویتامین B6 که این دو ماده از مواد لازم و ضروری برای جلوگیری از شوره سر و درمان آن به حساب می آید. برای درمان شوره سر با استفاده از نخود ابتدا باید نخود را به آرد تبدیل کنید که کاملا نرم شود. سپس آن را با کمی آب نخود مخلوط کنید تا به شکل خمیر مانند در آید و در مرحله ی آخر این ماسک را به مدت تقریبا 15 تا 20 دقیقه بر روی موهای خود بگذارید تا اثرات شوره را از بین ببرد و همچنین خشکی پوست سر را درمان کند. بعد از اتمام زمان تعیین شده، موهای خود را با آب ولرم شست و شو دهید. درمان شوره سر با استفاده از نخود، سبب تقویت مو ها و افزایش رشد آن ها نیز می شود.

بهترین تولیدکنندگان نخود بوکان

بهترین تولیدکنندگان نخود بوکان خوشبختانه در کشور ایران بهترین و معروف ترین، تولید کنندگان نخود بوکان مشغول به فعالیت هستند. این تولید کنندگان انواع نخود درجه یک بوکان و نخود صادراتی زرد رنگ را تولید و به بازار فروش و متقاضیان عرضه می کنند. این افرد علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور به این محصول، به صادر کردن نخود به کشورهای خارجی نیز می پردازند؛ زیرا به دنبال افزایش درآمد اقتصادی کشور هستند. 
قیمت خرید نخود به موارد مختلفی اعم از: مرغوبیت، برند و مارک، نوع مصرف، خرید عمده و تکی، روش خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم، وزن و اندازه، روش نوع بسته بندی، خرید فله ای یا بسته بندی شده و… بستگی دارد. همه ی این موارد ذکر شده در کاهش و یا افزایش قیمت این محصول نقش مهم و بسزایی دارند. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *