در حال حاضر مرکز فروش جو دامی روس آن را به صورت مستقیم و عمده در اختیار مشتریان متعدد داخلی و خارجی این محصول قرار می‌دهد که بنا بر میزان نیاز و سرمایه خود آن را در تناژ و کیفیت متنوع خریداری و به مصرف می رسانند که به طور حتم از قیمت بسیار منصفانه و عادلانه ای برخوردار است.

اغلب در بازار فروش این نوع جو بی واسطه عرضه می شود تا با حذف واسطه ها تاثیر بسزایی در کاهش قیمت آن داشته باشند و بر میزان عرضه خود بیفزایند.

بازار فروش جو دامی روس

تعیین ارزش غذایی جو در خوراک دام

تعیین ارزش غذایی جو در خوراک دام

جو دامی یکی از محصولاتی است که امروزه برای تغذیه انواع دام سبک و سنگین بسیار مورد توجه دامپروران عزیز کشورمان قرار گرفته است که دارای ارزش غذایی قابل توجه ای است که شامل:

  1. ماده خشک فراوان
  2. پروتئین ویژه و منحصر به فرد
  3. الیاف خام و خاص
  4. درصد خاکستری اندک
  5. چربی بسیار کم
  6. نشاسته فراوان

باید متذکر و خاطر نشان کرد که این نوع غله بسیار ارزشمند در تغذیه دام منحصر به فرد تر نسبت به سایر غلات مانند یونجه، کندم، علوفه، کنسانتره و غیره است که ارزش غذایی بیشتری داشته و از مزایا و ویژگی های خاصی مانند افزایش حجم شیر و نیز افزایش حجم چربی و پروتئین در دام می گردد.

البته ناگفته نماند که این نوع دانه غله ای در دو نوع وارداتی و تولید داخل وجود دارد که دامپروران می توانند آن را بر حسب نوع دام، میزان تغذیه، سن، توان مالی و نوع نیاز خود و غیره تهیه نموده و به مصرف برسانند که نقش عدیده ای در افزایش حجم تولیدات دامی و نیز افزایش عرضه و تقاضا برای این محصول داشته است.

توزیع انبوه جو دامی روس

توزیع انبوه جو دامی روس

امروزه توزیع جو دامی به صورت انبوه و عمده در بسته بندی و کیفیت های متنوع با قیمت بسیار خوب و مناسب در بازار های مختلف صورت می پذیرد که با توجه به نحوه عرضه و تقاضا در مناطق مختلف از حجم متفاوتی برخوردار می باشد.

باید متذکر و خاطر نشان کرد که توزیع و پخش جو دامی از سوی توزیع کننده آن به صورت عمده و مستقیم انجام می شود که تاثیر شگرفی در کاهش نرخ این محصول می گذارد و منجر به رضایت دو طرف معامله می گردد چرا که منافع اقتصادی آنان را حفظ خواهد نمود.

شایان ذکر است که توزیع این محصول از طریق درگاه آنلاین و غیر حضوری آن با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده است چرا که مشتریان آن بدون کمترین زحمت و صرف زمان و نیز هزینه می توانند آن را به هر مقدار و در هر قیمت و کیفیتی سفارش داده و در اسرع وقت تحویل گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *