بازار فروش جو دامی درجه یک پیرانشهر از محصولات بسیار فراوانی برای دام ها برخوردار می باشد و از بهترین نوع جو دامی در آن ها وجود دارد و هدف از تشکیل این بازارها فروش محصولات جو دامی پیرانشهر می باشد، که خرید از این بازار ها بسیار ارزانتر و قیمت مناسب تری دارد و همچنین برای افزایش فروش شرکت های اصلی است تا به سود و درآمد بیشتری برسند و مشتریان نیز می دانند که این بازارها محصول با کیفیتی برای او و مجموعه او دارند و به صورت عمده و تنی برای مصرف کنندگان تأمین می شود تا از اعتبار بالایی برخوردار شوند و دارای سطح کیفیتی بالایی می باشند.

نخود قرمز در آذرشهر در بسته بندی های مختلف به صورت پاک شده عرضه می گردد و در هنگام خرید به برنده آذرشهر بر روی بسته بندی توجه داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت در نظر گرفتن مشخصاتی که عنوان کردیم این نخود قرمز را خریداری کنید.

بازار فروش جو دامی درجه یک پیرانشهر

میزان استفاده از جو دامی برای پرواربندی گوساله

میزان استفاده از جو دامی برای پرواربندی گوساله همچنین از جو دامی برای پرواربندی گوساله ها نیز استفاده می شود و مقدار زیادی از این محصول را به خودشان اختصاص می دهند، زیرا گوساله ها بزرگ تر از گوسفند و بز می باشند و نیاز به خوراک بیشتری برای آن ها دارند، البته باید در حد نیازی استفاده شود اگر مقدار آن زیاد تر از نیاز باشد دچار یک نوع بیماری دامی اسیدوز می شود و حتی گاهی مصرف بیش از حد جو در تغذیه گوساله ها سبب مرگ آن ها می شود، و به صورت استفاده زیاد از آن ها زیان رسان می شوند.

جو یک نوع تغذیه دامی می باشد که برای تأمین انرژی مورد نیاز در گوساله ها، گوسفند و بز به کار می رود، و این جو برای گوساله ها مناسب تر از سایر تغذیه های علوفه ای و … می باشد و به دلیل سرعت تخمیر باعث جذب مواد مغذی میکروبی در انواع دام ها می شود و حد مجاز و استاندارد آن برای گوساله ها پنجاه درصد می باشد.

جو دامی درجه یک پیرانشهر چه ویژگی دارد؟

جو دامی درجه یک پیرانشهر چه ویژگی دارد؟ جو دامی درجه یک پیرانشهر باید درشت و سالم باشند تا از کیفیت مناسبی برخوردار شوند، این محصولات باید زمانی که خشک می شوند و رطوبت آن ها گرفته می شود در انبار ها نکهداری شوند تا در هنگام خرید آن از اطمینان کاملی برخوردار شد، که دارای پروتئین زیادی می باشند و برای دام ها بسیار مناسب هستند و در گوشت گرفتن و چاق و چله شدن آن ها بسیار تأثیرگذار است.

این جو ها در اندازه های بزرگ تا کوچک وجود دارند و در رنگ های کرم و زرد وجود دارند که از مهم ترین خوراک دام ها محسوب می شوند و این جو دامی در زمان برداشت دارای قیمت کمی می باشند و در مدت زمانی بعد از برداشت آن ها قیمتشان اوج می گیرد.

هرچه جو دارای کیفیت بالاتری باشد دامداران زیادی را به خود جلب می کند و این باعث می شود تا محصول زود و بدون خراب شدن تحویل داده شود و آن ها نیز نهایت استفاده را از این محصول می برند.

با توجه به نقش مهم دانه جو در تأمین مواد غذایی و مصرفی انسان برای خرید جو هاشمی امروز از بازار توجه به نکات مهمی حائز اهمیت است.

جو هاشمی امروز درجه یک را می توان از ظاهر تشخیص داد و کاملاً معلوم می باشد و دامداران خبره به خوبی می توانند آن را تشخیص دهند و خریداری کنند و مورد مصرف دام های خود قرار بدهند و بهره کاملی از آن ببرند.

خرید بدون واسطه جو دامی فله ای پیرانشهر

خرید بدون واسطه جو دامی فله ای پیرانشهر خرید بدون واسطه جو دامی فله ای پیرانشهر یعنی اینکه هیچ گونه واسطه ای در خرید بین افراد خریدار و مرکز خرید جو دامی وجود نداشته باشد، و چون به صورت مستقیم خریداری می شود دلالان و واسطه ها حذف می شوند و خرید به این صورت بسیار مناسب و ارزان می باشد، و دارای کیفیتی بالا می باشند که امروزه خرید جو دامی فله ای پیرانشهر بیشتر از نوع بسته ای آن انجام می گیرد.

خرید جو دامی فله ای نیز بدون واسطه انجام می گیرد و برای افرادی که به دامپروری می پردازند بسیار به صرفه تر می باشند و تعداد دام فراوانی را می توانند پرورش دهند حتی می توانند متناسب با تعداد دام خود خوراک آن ها را خریداری کنند و از پرورش دام ها نیز بهره کامل را ببرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *