جو دامی باکیفیت از محصولاتی است که در کشورمان تولید شده است ، به دلیل نیاز گسترده کشورمان به این محصول واردات زیادی نیز داشته و دارد . قیمت خرید جو دامی در بازار مناسب است، زیرا فروش جو توسط نمایندگی های مجاز به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها در سراسر کشور صورت می گیرد.

این مجموعه ها بسیار فراوان بوده که یکی از خوش سابقه ترین آنها این مجموعه می باشد که جو دامی با کیفیت شیروان را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه میکند این عرضه به دو روش انجام میشود.این مجموعه از بزرگترین فروشندگان جو خوراک طیور گوشتی با کیفیت در کشور بوده که انواع جو دامی با کیفیت را از تولید کنندگان داخلی و خارجی در سراسر کشور به طور فراوان و به صورت عمده و و جزئی و البته مستقیم عرضه کرده است.

بازار فروش جو دامی باکیفیت در شیروان

معرفی انواع مختلف جو دامی باکیفیت

معرفی انواع مختلف جو دامی باکیفیت انواع مختلف جو دامی با کیفیت از لحاظ دما شامل: نوع بهاره که به سرما حساس بوده و بنابراین در بهار کاشته میشوند. نوع پاییزه که در فصل پاییز کاشته شده و تا فرارسیدن فصل بهار، سنبله تولید نمی کند.

نوع حد واسط که نسبت به سرما مقاومت کمتری دارد و در نقاط نسبتاً گرمسیر در هر دو فصل بهار و پاییز کشت شده است. جوی بهاره و پاییزه را نمی‌توان همچون گندم بهاره و پاییزه که تفاوت دانه آن‌ها کاملاً مشخص است، مشخص کرد جوی پاییزه در بسیاری از نواحی نیمه خشک که بارندگی آن‌ها غالباً در فصول گرم سال انجام شده است، تقریباً ۱۰ تا ۱۴ روز زودتر از گندم پاییزه کاشته شده است. جوی بهاره را هم تا آنجا که امکان دارد باید زودتر کاشته شود.

البته جو نسبت به سرمای بهاره نسبت به گندم حساس تر بوده است. کشت زودتر جوی بهاره سبب می‌شود که محصول جو قبل از فرارسیدن ایام گرم و خشک، محصول دهد. تاخیر در کشت جو سبب لاغری دانه، عملکرد پایین و… خواهد شد فروش انواع جو دامی با کیفیت از طریق این مجموعه انجام میشود. برای خرید این محصولات کافیست به مجموعه مراجعه کرده و خرید دلخواه خود را انجام دهید.

جو باکیفیت برای افزایش ارزش غذایی دام

جو باکیفیت برای افزایش ارزش غذایی دام جو ارزش غذایی بسیار بالایی دارد،ارزش غذایی موجود در ۱۰۰ گرم جو شامل: انرژی (کالری) 354 کیلوکالری، کربوهیدرات 73.48 گرم، پروتئین 12.48 گرم، چربی 2.30 گرم، آب 9.44 گرم ، فیبر 17.30 گرم، قند 0.80 گرم، کلسترول 0.00 میلی گرم، ویتامین A 1.00 میکروگرم، ویتامین D 0.00 میکروگرم، ویتامین E 0.57 میلی گرم، ویتامین K 2.20 میکروگرم، ویتامین C 0.00 میلی گرم، تیامین (B1) 0.65 میلی گرم، ریبوفلاوین (B2) 0.29 میلی گرم، نیاسین (B3) 4.60 میلی گرم، کولین (B4) 0.00میلی گرم، پانتوتنیک اسید (B5) 0.28 میلی، ویتامین B6 0.32 میلی گرم، فولات (B9) 19.00میکروگرم، ویتامین B12 0.00 میلی گرم و بسیاری دیگر از مواد دیگر میشود. تامین جو با کیفیت توسط این مجموعه انجام میشود. و این مجموعه تامین و توزیع انواع جو با کیفیت را بر عهده دارد.

تامین کننده جو دامی باکیفیت بسته بندی

تامین کننده جو دامی باکیفیت بسته بندی اما تامین کننده جو دامی با کیفیت در بازار به صورت عمده و جزئی این مجموعه است که از طریق این مجموعه به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام میشود. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه مقدار دلخواه و محصول های مورد نظر خود را خریداری کرده و یا اینکه به صورت حضوری در فروشگاه حضور یافته و محصولات خود را خرید کنید تا این محصول در اسرع وقت به دست شما رسیده و تحویل داده شود .

تامین جو باکیفیت توسط این مجموعه انجام می شود و انواع جو بسته بندی در این مجموعه وجود دارد که با فروش جو دامی ویژه و قیمت استثنایی به فروش میرسد.

فروش جو دامی با کیفیت همچنین به وسیله فروشگاه های اینترنتی این مجموعه نیز انجام شده، این فروشگاه بهترین نوع جو داخلی و خارجی را با مناسب ترین قیمت روز آن در فروشگاه های آنلاین خود به فروش می رساند.

مشتریان جهت تهیه جو دامی مورد نیاز به این فروشگاه مراجعه کرده و بهترین نوع جو دامی شیروان و خوراک ماهی تیلاپی را با قیمت مناسب و به صورت عمده و جزئی و بدون واسطه سفارش می دهند و در کوتاهترین زمان به دستشان میرسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *