بازار فروش خوراک و دام طیور پرشیان ایران به عنوان یکی از غلات استفاده برای دام و انسان رونق بسیار خوبی دارا می باشد این بذر باید دارای کیفیت کافی باشد تا در آب و هوای خشک و کم آب ایران بهترین بازدهی را از خود بروز دهد. در واقع کشت جو در مناطق مختلف از کشور ما انجام می‌شود که هر کدام از آنها دارای خواص منحصر به فرد خود و درجات کیفی متفاوت می‌باشد این اشخاص و درجات کیفی رابطه مستقیم با بذر جو دارد.

بازار فروش بذر جو ایران

آشنایی با ویژگی های بذر جو مرغوب

آشنایی با ویژگی های بذر جو مرغوب درواقع بذر جو در صورتی که دارای مرغوبیت کافی نباشد منجر به هدر رفتن هزینه و همچنین سرمایه افراد می‌شود برای انتخاب این محصول باید حتماً نسبت به ویژگی های کیفی آن دقت کافی داشته باشد تا یک وجه بسیار عالی و مرغوب خریداری نمایید از جمله ویژگی‌های بذر جو با کیفیت و مرغوب می توان در موارد زیر نامگذاری کرد؛

اولین ویژگی بذر مرغوب زنان می باشد در واقع هر چقدر که سن و بیشتر باشد میزان مرغوبیت آن به مراتب کاهش پیدا می‌کند بنابراین هنگام خرید این محصول سعی کنید وزنه هایی را انتخاب کنید که به اصطلاح کشاورزی امسالی هستند وزرایی که چند سال از تولید آنها گذشته است و این بازی بسیار خوبی برای شما به دنبال نخواهد داشت و موجب هدر رفت هزینه های کاشت داشت و برداشت شما خواهند شد.

ویژگی بعدی که هنگام خرید خوراک دام باید در نظر داشته باشید درصد خلوص بذر می باشد در واقع یکی از مهمترین ویژگی‌های انتخاب بذر خلوص آن می باشد اگر که بذر در نوع خالص و درجه یک خود انتخاب نشده باشد و دارای مخلوط نامرغوب نیز باشد قطعاً بازدهی و کیفیت کافی را نخواهد داشت.

از جمله ویژگی‌های دیگر بذر مرغوب و درجه یک سلامت آن است در واقع برخی اوقات به دلیل ابتلا به انواع مختلف آفات و عوامل بیماری زا و زرد چار بیماری می‌شود این بیماری ها موجب کاهش عملکرد بذر شده و در نهایت یک محصول باکیفیت از این بذر حاصل نخواهد شد.

عرضه عمده بذر جو ایران

عرضه عمده بذر جو ایران عرضه بذر جو به صورت عمده در بهترین کیفیت ممکن و خالص ترین حالت موجود در این وب سایت ارائه شده است همچنین ابزارهای ارائه شده توسط ما از درصد سلامت بسیار بالایی برخوردار هستند وقت ژنتیک بسیار خوبی دارند این بذرها در شرایط آب و هوایی متفاوت تاب آوری بسیار خوبی دارند و نسبت به کم آبی نیز مقاوم می باشند.

در صورت نیاز به خرید از طریق لینک‌های ارتباطی ما اقدام نموده و سفارش خود را ثبت نمایید همچنین در صورتی که نیاز به مشاوره‌های بیشتر دارید می توانید با کارشناسان فروش ما مشورت کرد و سپس خرید خود را انجام دهیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *