جو یکی از انواع دانه های غلات است که در کشور ما بسیار پر طرفدار و پرمصرف است که اغلب و در موارد زیاد به عنوان یک محصول برای خوراک دام و طیور استفاده میشود. که علت آن تامین پروتئین و انرژی لازم برای حیوانات دامی است. و در دو نوع جو داخلی و خارجی موجود میباشد که جو دامی داخلی بسیار مقوی تر و و ازنطر مواد مغدی غنی تر است.

جو دامی پیرانشهر یکی از محصولات مجموعه دهات بوکان است که از نظر کیفیت و نوع بسته بندی در درجه اول قرار داشته و این مجموعه با سابقه فروش طولانی در این زمینه اعتبار بالایی در بین مشتریان خود دارا میباشد.

بازار عرضه جو دامی یک کیلویی پیرانشهر

عوامل موثر بر قیمت جو دامی داخلی چیست؟

عوامل موثر بر قیمت جو دامی داخلی چیست؟ جو در ایران بعد از گندم پر طرفدارترین غلاتی است که تولید و استفاده می شود همچنین بهترین منبع پروتئین، ویتامین و کلسیم است که انرژی مورد نیاز دام را تأمین کرده و به همین علت طرفداران زیادی دارد.

قیمت جو در ایران بسته به یک سری ویژگی ها و شرایطی است که هرکدام تاثیر به سزایی در قیمت جو دارند یکی از این عوامل رنگ جو محسوب میشود زیرا هرچه رنگ جو سفید تر باشد مطمئنا از کیفیت بالاتری نیز برخوردار بوده و درمقابل بر روی قیمت ان نیز تاثیر گذار است.

به طور کلی دونوع جو در بازار وجود دارد نوع اول جو داخلی و نوع دوم ان جو خارجی نام دارد. جو داخلی در داخل ایران و در اکثر نقاط کشت میشود و بسیار خوش خوراک تر از جو خارجی است و پروتئین بیشتری نسبت به آن دارد و همین امر یکی از علت های قیمت بیشتر این محصول نسبت به جو خارجی است.

از عوامل موثر دیگر بر قیمت جو میتوان به کیفیت جو ، درصد ناخالصی جو ، نحوه خرید آن و مرکزی که برای خرید انتخاب میکنیم و همچنین نوسانات ارزی نیز اشاره کرد. که همه این عوامل در قیمت نهایی جو تاثیر گذار است.

میزان مواد مغذی موجود در جو دامی ممتاز

میزان مواد مغذی موجود در جو دامی ممتاز تغذیه دام یکی از مهمترین مسائل در دامپروری محسوب میشود و این تغذیه ارتباط مستقیمی با حداکثر استفاده از شیر و گوشت و .. دام دارد. تغذیه صحیح یعنی یک تغذیه کامل از انواع ویتامین ها و مواد مغذی که برای رشد و پرورش دام به کار میرود.

جو یک ماده خوراکی مغذی و سرشار از ویتامین برای دام محسوب میشود به طوری که پروتئین موجود دران باعث افزایش پروتئین موجود در شیر و تسریع روند رشد دام و همچنین موجب افزایش وزن دام ها می گردد. همچنین علاوه بر پروتئین سرشار از ویتامین A، D و ویتامین C است.

همچنین جو در مقایسه با ذرت سرعت تخمیر نشاسته آن سریعتر بوده و در نتیجه باعث بهبود جذب مواد مغذی میکروبی میشود. در استفاده جو برای دام نیز نباید زیاده روی کرد زیرا باعث نفخ و نرمی گوشت میشود.

به طور کلی جو را به حالت های مختلف از جمله به شکل کامل و اسیاب شده میتوان برای دام مورد استفاده قرار داد که نوع اسیاب شده آن باعث جذب بیشتر مواد معدنی و مغذی میشود.

تامین کننده جو دامی درجه یک پیرانشهر

تامین کننده جو دامی درجه یک پیرانشهر اگر به دنبال یک مجموعه مطمئن و عالی برای خرید جو دامی ممتاز و با کیفیت و به صورت فله و قیمت مناسب هستید بی شک محصولات مجموعه دهات بوکان به تمام نیاز های شما پاسخ می دهد.

مجموعه دهات بوکان با سابقه فروش طولانی رضایت بالای مشتری و کیفیت بالای محصولات و مرغوبیت مواد اولیه دامی خود توانسته جایگاه خود را در بین مشتریان خود به خوبی حفظ کند . اگر به دنبال یک خرید انلاین و مطمئن هستید این مجموعه یکی از گزینه های عالی برای انتخاب شماست.

این مجموعه در تولید انواع جو دامی ، عرضه جو پیرانشهر ، فروش جو دامی کیلویی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت عمده در حجم انبوه سابقه طولانی دارد که همین موضوع نشان از اعتبار بالای این مجموعه محسوب می شود.همچنین این مجموعه امکان خرید انلاین را هم برای راحتی مشتریان فراهم کرده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *