بازار عرضه خوراک و دام طیور پرشیان در شمار محصولات وارداتی قرار دارد، احتمال وجود انواع نامرغوب آن دربازار بسیار بالا است. جو روس جز یکی از بهترین و با کیفیت ترین جوهای موجود در کشور می باشد. به همین دلیل این محصول طرفداران زیادی دارد. چرا که این نوع جو کمی کمیاب می باشد.

بازار عرضه جو دامی روس

مشخصات عرضه جو دامی مرغوب

مشخصات عرضه جو دامی مرغوب مشخصات عرضه خوراک دام مرغوب از محصولات زراعی می باشد که در اکثر مناطق با شرایط آب و هوایی مناسب به عمل می آید. این نوع غله بین ۱۱ الی ۱۲درصد پروتئین دارد و ارزش آن به میزان پروتئین و وزن حجمی دانه است.

خوش خوراکی جو خوب است اما نه به اندازه های سایر فرآورده های دامی ولی همین میزان کم باعث زیاده روی درمصرف دانه می شود و در نتیجه به نفخ، اسیدوز و یا نخ ختم می گردد. این محصول بدلیل دارا بودن ویتامین و پروتئین زیاد باعث استفاده زیاد از آن شده است و همین امر موجب افزایش نیاز داخلی می شود. با افزایش نیاز داخلی دولت و شرکت های خصوصی بیشتری اقدام به واردات جو دامی از کشورهایی نظیر روس می کنند و افرادی که در این حیطه کاری فعالیت دارند ، به خوبی می دانند که جو روس از مرغوب ترین جوهای جهان به شمار می رود.

آسیاب کردن دانه جو روسی می تواند مقدار جذب آن را نسبت به دانه کامل افزایش دهد.

آنالیز جو دامی روس:

ماده خشک : 86 درصد

پروتئین خام : 12.3 درصد

الیاف خام : 5.1 درصد

نشاسته : 57 درصد

خاکستر : 2.6 درصد

چربی : 2.5 درصد

فروشندگان جو دامی روس با کیفیت

فروشندگان جو دامی روس با کیفیت شرکت بازرگانی فروشندگان جو دامی روس با کیفیت از برترین شرکت هایی است که با وجود جمعی از متخصصین حوزه تجارت و واردات جو دامی مرغوب در حال فعالیت می باشد. امروزه جو در بین پر فروش ترین غلات دامی قرار دارد که خرید یا فروش از طریق اینترنت انجام می شود.

متاسفانه کشور ما بخاطر قرار داشتن در یک شرایط آب وهوایی خشک بیشتر در معرض مشکلات ناشی از کمبود تولیدات کشاورزی قراردارد و در حال حاضر کشور ایران از جمله وارد کنندگان عمده غلات اعم از جو ، گندم و ذرت است که غلات جو در این بین بیشترین سهم از واردات ایران از دیگر کشورها را دارد.

برای کامل شدن تامین نیاز دامداران به جو دامی، واردات آن از روسیه از طریق بندرانجام می شود. واردات جو دامی روس از بندر با هدف تشکیل یک تجارت انجام می شود.

این شرکت با هدف واردات و فروش جو دامی روس درجه یک را که در بازار های تجاری و رقابتی پا به عرصه تجارت جهانی گذاشته است و باعث جلب رضایت مشتری می شود.

جو دامی با کیفیت را از معتبرترین مرکز فروش جو دامی روس با قیمت مناسب تهیه کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *