جو دامی بندر امام را در بهترین سطح درجه کیفی و با قیمت باور نکردنی می توان از بازار عرضه آن در سطح کشور به صورت عمده یا خرده و به طرق مختلفی خریداری نمود این بازار به دلیل فعالیت گسترده و نامحدود و ارائه بهترین محصول توانسته نظر و رضایت خریداران را جلب کند و رونق خوبی را با فروش اینترنتی به خود اختصاص دهد. امروزه به دلیل استفاده زیاد دامداران از این خوراک و کمبود آن در سطح بازار، عرضه جو دامی جهت تسهیل روند خرید و فروش و حذف واسطه ها به صورت آنلاین انجام می شود.

بازار عرضه جو دامی درجه یک بندر امام

بررسی مواد مغذی موجود در جو دامی

بررسی مواد مغذی موجود در جو دامی جو دامی یکی از مواد تشکیل دهنده خوراک دام است که نقش بسیار موثر و مفیدی در پرورش دام و فرآورده های دامی دارد این غله ارزشمند به دلیل داشتن املاح معدنی و ویتامین های ضروری برای پرواربندی گاو، گوسفند و سایر دام ها استفاده فراوانی می شود متاسفانه امسال به دلیل خشکسالی، دامداران با کمبود جو مواجه شده اند از این رو این محصول افزایش قیمت داشته است.

جو دامی از آن جایی که در ترکیبات خود انواع پروتئین و اسید آمینه های مختلفی دارد و سرشار از انواع ویتامین های A، D و E می باشد از ارزش تغذیه ای بالایی برخوردار است از این رو انرژی مورد نیاز دام را به خوبی تامین می کند از طرفی فیبر فراوانی دارد که سیستم گوارشی دام را بهبود بخشیده و هضم خوراک را بهتر می کند.

مواد مغذی جو رشد و وزن گیری دام را افزایش می دهد و سبب افزایش شیر، گوشت، کره و سایر فرآورده های آن می گردد با اضافه کردن جو به خوراک دام می توان بهره برداری از محصولات دامی را گسترش داد و در کمترین زمان ممکن به وزن دلخواه دام رسید این محصول بسیار خوش خوراک است و هیچ گونه مشکلی برای دام ایجاد نمی کند.

ویژگی های منحصر بفرد جو دامی بندر امام

ویژگی های منحصر بفرد جو دامی بندر امام در بندر امام انواع خوراک دام نظیر؛ جو دامی به میزان زیاد با مناسب ترین قیمت خرید و فروش می گردد از این رو خریداران عمده می توانند با مراجعه به این مکان باکیفیت ترین نوع محصول را با ارزان ترین قیمت خریداری کنند حال ما در این مطلب قصد داریم ویژگی های منحصر به فرد جو دامی موجود در بندر امام را شرح دهیم.

در این مکان جو دامی با خصوصیات ظاهری بسیار مطلوب نظیر؛ داشتن رنگ شفاف و روشن با دانه های یکدست و یک اندازه عرضه می گردد که هیچ گونه ناخالصی و دانه های پوچ و بی مصرف درون آن ها به چشم نمی خورد در حقیقت از ویژگی های خوب آن می توان درصد خلوص بالا را نام برد هم چنین عاری از بوی کپک زدگی و کهنگی می باشد.

مزه خوب و دانه های درشت از دیگر ویژگی های آن است که دام به خوبی آن را می خورد و آن را پس نمی زند کاملا سالم، بدون گرد و غبار و عاری از سنگ ریزه می باشد متاسفانه در سطح بازار برخی دلالان دانه های جو پوک و پوست شده را با دانه های توپر مخلوط کرده و با قیمت گزافی به فروش می رسانند و از آن جایی که دامدار مجبور است آن را خریداری می کند.

حال در بندر امام کارشناسان و افراد کاردان وجود دارند که با نظارت کامل بر استاندارد بودن جو های وارداتی و سلامت جو، آن را در بین دامداران پخش می کنند و در کلام آخر قیمت ارزان، بسته بندی درست و برند معتبر از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن است.

توزیع جو دامی بندر امام با قیمت ویژه

توزیع جو دامی بندر امام با قیمت ویژه مرجع توزیع جو دامی بندر امام در کل کشور ایران در حال فعالیت گسترده و وسیعی می باشد تا بتواند این محصول پرکاربرد و مفید را با قیمت ویژه و استثنایی و کیفیت عالی در دسترس خریداران قرار دهد تا افرادی که قصد خرید عمده دارند بتوانند به طور مستقیم و بدون واسطه از مراکز معتبر، محصول مورد نظر را تهیه کنند.

در واقع توزیع جو دامی داخلی و خارجی به صورت اینترنتی برای هر دو طرف معامله مقرون به صرفه است چرا که به دلیل نبود واسطه ها و هزینه فروش متعلق به آن ها، قیمت نهایی محصول کاهش می یابد هم چنین خریداران می توانند با کسب اطلاعات کافی از مشخصات جو، خریدی مطمئن و کم هزینه را تجربه کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *