ارزان ترین قیمت بذر جو مرغوب در سراسر ایران وجود دارد. خرید و فروش جو بسیار مرغوب و با قیمت مناسب در کشور صورت می ‌گیرد. اگر دمای زمستان بالای صفر درجه باشد، می‌ توان در زمستان بذر جو بهاره را کاشت و می ‌توان میزان جوی بیشتری کشت کرد. هر ساله انواع جو در زمین های مختلف ایران کشت می شود. جو در مکان ‌هایی رشد می ‌کند که آب و هوای گرم و خشک داشته باشد.

ارزان ترین قیمت بذر جو مرغوب

تولید بذر جو با استفاده از فرآیند هسته ای

تولید بذر جو با استفاده از فرآیند هسته ای تولید بذر جو با استفاده از فرایند هسته‌ ای در پی طرح مشترک بین وزارت جهاد کشاورزی و سازمان انرژی اتمی به دست آمده است. هدف از تولید این محصول با فرآیند هسته ‌ای به دلیل ایجاد لایه ‌های بذر متحمل به تنش خشکی و شوری در جو می باشد. این طرح ۵ سال است در حال انجام می باشد.

این محصول در اثر اشعه مورد آزمایش قرار گرفته است. این بذر در انواع مختلفی به وسیله اشعه گاما تیمار می ‌شود. این محصولات تحت تنش های مختلف شوری، سرما، گرما و خشکی مورد بررسی قرار می‌ گیرند.

جو از طریق فناوری هسته ‌ای اصلاح شده است، در زمین ‌های بایر که هیچ محصولی قابل کشت نباشد، قابل کاشت خواهند بود که بیش از پنج تن در هکتار محصول می دهد. این جو در شرایطی که هیچ گیاهی تحمل آن را ندارد، کشت می‌ شود و با تحمل خشکی و شوری زمین پنج تن در هکتار محصول می‌ دهد.

عرضه بی واسطه بذر جو مرغوب

عرضه بی واسطه بذر جو مرغوب عرضه بی واسطه بذر جو مرغوب در کشورمان در سطح وسیعی صورت می ‌گیرد. می ‌توان از طریق اینترنت بذر جو مرغوب را بدون واسطه خریداری نمود و آن را سفارش داد. عرضه جو برای خوراک دام بسیار حائز اهمیت می ‌باشد.

بذر جو مرغوب باید از نظر اقتصادی استاندارد باشد. عرضه بذر جو بسیار مورد توجه بیشتر تولیدکنندگان قرار گرفته است، چون یکی از نیازهای ضروری کشور می ‌باشد. قیمت بذر جو به دلیل نوسانات امروزه بازار، با نوساناتی تعیین می شود.

کشت جو یکی از مهم ترین کشت ها در ایران می باشد. در دمای بالا و هوای گرم جو رشد می ‌کند و مقاوم است. در هوای سرد نیز بسیار مقاومت دارد. به دو صورت دیمی و آبی جو در کشور ما کشت می ‌شود.

این محصولات با کیفیت، یکی از غذاهایی است که برای دام بسیار مورد توجه می باشد. بنابراین باید در سطح وسیع این محصول را کشت نمایند تا جوابگوی موارد مصرفی باشند. برای خوراک دام در تمامی فصول نیاز به جو درسطح انبوهی می باشد. این خوراک بسیار از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *