نخود جزو حبوباتی است که مصارف بسیار زیادی در آشپزی داشته و در ایران گونه های مختلفی از آن کشت می شود که پرخاصیت ترین و خوشمزه ترین نوع آن نخود سفید نام دارد. آخرین قیمت نخود سفید فله با توجه به نوسان قیمت در بازار تنها به شکل میانگین و کلی قابل استعلام بوده و می توان از طریق این مجموعه قیمت آن را جویا شد.

آخرین قیمت نخود سفید فله

نخود سرشار از مواد مغذی است

نخود سرشار از مواد مغذی است نخود به ویژه نخود های سفید سرشار از مواد مغذی هستند که این به این معناست که با مصرف آن ها می ‌توان بسیاری از کمبود مواد مغذی و ویتامین های بدن را به راحتی جبران کرد؛

  • فسفر یکی از مهم ترین مواد مغذی موجود در نخود ر می‌ باشد که نقش بسیار مهمی در بدن ایفا می‌کند، به طور مثال در مغز به منظور افزایش حافظه بسیار مفید بوده و در استخوان ها نیز سبب جذب بالای کلسیم می شود و به این ترتیب از پوکی استخوان جلوگیری خواهد نمود.
  • از دیگر مواد مغذی موجود در نخود می ‌توان به عناصر پتاسیم، منگنز و مس اشاره کرد که پتاسیم در تنظیم فشار خون، منگنز در افزایش کارایی مغز و مس نیز در بهبود جریان خون تاثیر گذار است. کمبود هر یک از این عناصر می تواند پیامدهای جبران ناپذیری برای بدن داشته باشد در حالی که می ‌توان با مصرف نخود از آن جلوگیری کرد.
  • نخود های سفید و تازه سرشار از انواع ویتامین ها هستند که یکی از مهم ترین آن ها ویتامین E و C می باشد که هر دو نوعی آنتی اکسیدان نیز به شمار می آیند و می‌ توان با مصرف روزانه آن ها از بروز بسیاری از سرطان ها، به ویژه سرطان روده بزرگ و سینه جلوگیری کرد.

وارد کنندگان نخود سفید فله اعلاء

وارد کنندگان نخود سفید فله اعلاء وارد کنندگان نخود سفید فله اعلا بهترین نوع این حبوبات را از کشورهای خارجی وارد کرده و سپس به قیمت های بسیار مناسب در بازار ها عرضه می ‌کنند و گفتنی است که قیمت این نوع نخود های وارداتی حتی از قیمت نخود های تولید شده در داخل کشور نیز ارزان تر در می آید و به همین دلیل این روزها میزان خرید آن به شدت افزایش یافته است.

تمامی نخود های سفید وارد شده دارای بسته بندی های کاملا مناسب و بهداشتی بوده و گفتنی است که تمامی نخود ها به شکلی پاک شده و تمیز شده پلمپ می شوند، با توجه به این موارد می ‌توان گفت که درجه کیفی آن بسیار بالا بوده و با پرداخت کمترین هزینه می توان بهترین نخود ها را حتی در تناژ های بالا از این مجموعه تهیه کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *