قیمت جو دامی بندر انزلی ثابت نبوده و با توجه به نوسانات بازار، نرخ ارز و دلار، درجه و کیفیت آن، درجه بندی آن، نرخ تولید و… متغیر است.

شرکت ما خوراک و دام طیور پرشیان را با کیفیت های متفاوت و در قیمت های گوناگون برای شما دامداران عزیز در نظر گرفته تا با توجه به شرایط اقتصادی فعلیتان قادر به خرید این محصول با توجه به وسعتان باشید. به علاوه شرکت ما جو دامی را با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت نسبت به سایر مراکز و شرکت ها برایتان در نظر گرفته است. همانطور که می دانید یکی از بهترین روش های خرید،خرید به صورت آنلاین و اینترنتی است چرا که باعث کاهش بسیاری از هزینه ها شده است.

آخرین قیمت جو دامی بندر انزلی

نمایندگی پخش جو دامی بندر انزلی

نمایندگی پخش جو دامی بندر انزلی نمایندگی پخش خوراک دام به روش های گوناگونی در حال فعالیت می باشد. فروش جو از این مجموعه از پررونق ترین مسائل است، شما هم وطنان عزیز می توانید این محصول را از شرکت ما که نمایندگی فروش جو دامی است تهیه فرمایید.

چند نکته مهم قبل از خرید جو دامی لازم به ذکر است که بگوییم جو دامی به دلیل استقبال زیادی که توسط دامداران از آن می شود، سود بینظری دارد و شرکت ها، سایت ها و مراکز متفاوتی فروش و عرضه ی آن را عهده دار هستند. پس بنابراین مراقب باشید شرکت، سایت یا مرکزی که از آن خریداری می کنید مطمئن و معتبر باشد و محصولی با کیفیت در اختیارتان قرار دهد.

همانطور که می دانید یک نمونه از بهترین غذاهای دامی جو می باشد که به خاطر متقاضیان زیاد گاهی تنها تولید داخلی کافی نیست و واردات صورت می گیرد. شایان ذکر است که بگوییم جو دامی یکی از مهم ترین مواد اولیه غذاهای دام ها و طیور می باشد که مصرف آن در بین دامداران بیشتر از غذاهای دیگر دام هاست. به علاوه جو دامی به خاطر قسمت نسبتا مناسبی که دارد توجه دامداران را به خود جلب کرده و آنان را برای ادامه کار و امیدوار بودن تشویق می کند.

همانطور که می دانید این محصول به خاطر پروتئین زیاد، نشاسته، ویتامین ها و مزه ای که دارد باعث افزایش اشتهای دام ها شده و در نتیجه باعث بالا رفتن وزن دام ها شده و آن ها را تقویت کرده و از بیمار شدنشان جلوگیری می کند به همین دلیل از محبوب ترین غذاهای دامی است.

البته باید این را هم در نظر داشت که نباید زیاد از جو استفاده کرد چرا که مصرف زیاد آن باعث به وجود آمدن نفخ برای دام ها می شود. شایان ذکر است که بگوییم جو،در مقایسه با سایر غذاهای دام و طیور از ویتامین هایe، d ، لیزین، متیونین و سیستئین بیشتری برخوردار است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *