جو یکی از گیاهان تک لپه ای گلدار می باشد و در بسیاری از کشور های جهان کشت و برداشت می شود، کشور ما جزو چهاردهمین کشور کشت کننده جو در جهان است و این امر یکی از افتخارات صنایع غلات جو بوکان می باشد که در آن سهیم هستیم.

کاربرد های غلات جو در زندگی روزانه ی ما بسیار مفید می باشد و در صنایع غذایی و دامی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

علت کیفیت بالا جو بوکان چیست؟

جو بوکان دارای کیفیت بالایی می باشد و این امر موجب شده تا جو صادراتی ما در کشور های مختلف جهان صادرات شوند.

محصولات غلات بوکان دارای جو درجه یک و مرغوبی می باشد، زیرا فرایند رشد گیاه به وسیله ی آخرین تکنولوژی های علمی روز استفاده می شود و با دادن کود های بی ضرر و مفید گیاهان جو تقویت می شود.

از خصوصیات و ویژگی های مثبت نخود سبز امروز چه چیز هایی می تواند باشد؟

نخود برای رفع موهای زائد، تنظیم قند خون، کاهش کلسترول و غیره مورد مصرف قرار می گیرد.

غلات جو برای افرادی که نباید کربوهیدرات مصرف کنند و در طی فرایند رژیمی و کاهش وزن می باشند بسیار سودمند بوده و فرایند کاهش وزن، کاهش کلسترول و سوخت کالری را آسان تر می کند، علاوه بر این ویژگی ها جو با داشتن خواص مفید برای روشن شدن پوست نیز بسیار اثر بخش می باشد و دارای خاصیت نرم کنندگی فراوان می باشد.

سفارش عمده جو بوکان

سفارش عمده جو بوکان شرکت های زیادی در داخل کشور مشغول به عرضه انواع محصولات جو بوکان به بازار می باشند، یکی از این شرکت های موفق و پیشتاز در زمینه ی ارائه ی محصولات ساویز به، شرکت موفق ما می باشد که در داخل کشور، مشغول به این فعالیت مهم است و در این عرصه روز به روز موفق تر از گذشته نیز عمل می کند و با حرکت در این مسیر موفقیت، مشتریان زیادی را نیز، چه در داخل کشور خودمان ایران و چه در کشورهای دیگر همسایه و یا غیر همسایه ی ایران به خود جذب نموده است و آن ها را جزو مشتریان وفادار و ثابت شرکت خود نموده است، زیرا تمامی محصولاتی که شرکت ما عرضه می نماید، محصولات اصل و اورجینال هستند که امتحان خود را در بازار های داخلی و خارجی پس داده اند.

موارد استفاده نخود سبز پاک شده 1401 چیست؟

در انواع سالاد و غذا استفاده میشود.

خریداران محترم می توانند جهت کسب اطلاع از قیمت محصولات کشاورزی ما، با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایند تا از قیمت های جدید و به روز شده محصولات آگاهی یابند.

شرکت ما در زمینه ی عرضه و فروش انواع محصولات گندم و جو به خریداران این محصولات، یکی از شرکت های معتبر و برتر می باشد و مشتریان ما می توانند تمام نیاز های خود را از این محصولات از طریق شرکت رفع کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *