کشور ما به دلیل شرایط آب و هوایی مساعدی که دارد محل مناسبی برای پرورش و رشد انواع دام نیز می‌باشد. دامی که در کشور نگهداری می‌شود نیاز به غذا و علوفه کافی داشته که حجم زیادی از آن توسط جو دامی تامین می‌گردد. جو داخلی همدان از بهترین و مرغوب‌ترین جو تولید شده در سراسر کشور است. پخش کنندگان این محصول سعی دارند تا با ارائه این محصول به سایر دامداران، نیاز آنها را به کلی برطرف سازند.پخش کننده جو داخلی مرغوب همدان

فواید 12% پروتئین خالص موجود در جو دامی

فواید 12% پروتئین خالص موجود در جو دامی بسیاری از انسان‌ها همواره از گوشت‌ قرمز بصورت روزانه مصرف می‌کنند، و می‌توانند نیاز بدنشان را به سایر ویتامین‌ها و مواد مغذی به سادگی تامین نمایند. اما گوشتی که از انواع دام تولید می‌شود باید ارزش غذایی بالایی داشته باشد و این امر مستلزم و تغذیه درست و سالم دام خواهد بود. بسیاری‌از دامپروران سعی دارند برای دام خود بهترین مواد خوراکی مانند جو دامی را تهیه کنند، تا بتوانند علاوه بر رشد و پرورش بهتر آنها گوشتی باکیفیت را نیز به بازار عرضه دارند.

جو دامی سرشار از پروتئین است و به گفته محققان ۱۲٪ پروتئین خالص در این خوراکی وجود دارد که هر دامی بامصرف آن می‌تواند نیاز روزانه خود را به پروتئین تامین کرده و سبب رشد و پرورش گوشت و عضله آنها خواهد شد. پروتئین جزو موارد لازم و ضروری در خوراک دام بشمار می‌آید و این جو دامی است که می‌تواند نیاز آنها را بخوبی برطرف کند و هیچ ماده خوراکی دیگری نمی‌تواند جایگزین جو ‌شود. این محصول ارزش‌غذایی بالایی داشته و وجود آن برای هر دامی جزء واجبات خوراک آنها بشمار می‌آید.

عوامل موثر بر کیفیت جو داخلی همدان

عوامل موثر بر کیفیت جو داخلی همدان بسیاری‌از کشاورزان سعی دارند هنگام تولید جو دامی کلیه فعالیت‌ها و اقدامات لازم را انجام دهند تا محصول‌نهایی نتیجه دلخواه و کیفیت لازم را دارا باشد. قبل از هر چیزی زمین حاصلخیز و خاک غنی می‌تواند در رشد و کیفیت جو کاشته شده نقش مهمی ایفا کند. در قدم دوم میزان آبیاری هم بر کیفیت و محصول‌نهایی تاثیرگذار خواهد بود. همواره کشاورزان و تولیدکنندگان محصولاتی مانند جو سعی دارند تا با مراقبت‌های فراوان و استفاده از انواع کود و آفت‌کش‌ها از محصولات خود مراقبت کرده تا در زمان معین بتوانند محصول خوب و با کیفیتی را برداشت کنند.

علاوه‌بر موارد ذکر شده شرایط آب و هوایی، دمای هوا و میزان بارندگی نیز در کیفیت محصولات تأثیرگذار است، بگونه‌ای که اگر میزان باران آنقدری باشد که بتواند زمینه کشاورزی را سیراب کند قطعاً سبب رشد سریع و کیفیت بالای محصولات کشاورزی خواهد شد. از طرف دیگر جو دامی ممکن است بصورت دیم کاشته شود و امکان آبیاری صنعتی وجود نداشته باشد و این محصولات متکی بر میزان بارندگی رشد خواهند کرد، به همین دلیل است که جو داخلی همدان از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا کلیه شرایط آب و هوایی و میزان مطلوبی از بارندگی نیز فراهم بوده است که منجر به تولید محصولات مرغوب خواهد شد.

فروش مستقیم جو داخلی همدان با قیمت تولید

فروش مستقیم جو داخلی همدان با قیمت تولید برخی از مناطق کشور به دلیل شرایط آب و هوایی و خاک حاصلخیزی که دارند محل مناسبی برای پرورش انواع گیاهان کاربردی نیز می‌باشد. به عنوان مثال جو دامی در استان همدان بطور انبوه تولید می‌شود و می‌توانید در صورت نیاز به این محصول، به تولیدکنندگان مراجعه کرده و مستقیماً آنچه را که نیاز دارید باقیمت مناسب از آن‌ها خریداری کنید. خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان سبب کاهش قیمت شده و متحمل پرداخت هزینه‌های گزاف نخواهید شد.

پخش جو دامی در سراسر فروشگاه‌های مربوطه هم انجام می‌پذیرد و شما می‌توانید جو مرغوب همدان را باقیمتی مناسب و در مقادیر عمده خریداری کنید. بها و قیمت تولید جو برای تولیدکنندگان این محصول بسیار زیاد است و به همین دلیل است که آنها سعی دارند با تولیدات باکیفیت محصولات خود را هر چه سریعتر به مصرف‌کنندگان عرضه داشته و اصل پول و سود حاصل از فروش آنها را جمع‌آوری کنند تا بتوانند روند کار خود را برای سال‌های طولانی ادامه دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *