پخش جو دامی عمده صادراتی در بازار به صورت مستقیم انجام می گیرد. جو دامی به عنوان یکی از ضروری ترین بخش های خوراک دام محسوب شده و ضروری است تامین به موقع آن به صورت عمده انجام گیرد تا دامداران بتوانند نیاز غذایی دام خود را به موقع تامین نمایند.

در حال حاضر پخش عمده جو دامی باکیفیت استقبال خوب خریداران را به همراه داشته است. در فروش کلی هم قیمت محصول به نفع خریدار کاهش پیدا می کند و هم خریدار می تواند مقدار نیازش را در تناژ بالا و به صورت یکجا و با پرداخت هزینه کمتری تامین نماید.

پخش جو دامی عمده صادراتی در بازار

3 عامل موثر بر کیفیت جو دامی

3 عامل موثر بر کیفیت جو دامی

جو دامی به عنوان یکی از مهمترین خوراک دام و طیور شناخته می شود و تامین به موقع آن از اهمیت بسیار زیادی در تامین به موقع نیاز جامعه به گوشت و شیر ایفا می کند. در حال حاضر علاوه بر جو دامی که در کشور تولید می شود، مقدار زیادی از آن هم به صورت وارداتی بوده و مورد استفاده دامداران قرار می گیرد.

کیفیت جو دامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که کیفیت می تواند اثر مستقیمی بر روی ارزش غذایی آن داشته باشد. در ادامه مطلب به سه عامل مهم و موثر در بالا رفتن کیفیت جو دامی اشاره خواهیم نمود.

  1. نحوه پرورش تولید جو دامی
  2. چگونگی فرآوری و بسته بندی جو دامی
  3. شرایط آب و هوایی محل تولید

به طور کلی جو دامی که دارای دانه های درشت باشد، از کیفیت بالاتری برخوردار است و از آنجا که برای تامین نهاده های دامی نیاز به وجود جو باکیفیت می باشد، بهترین نوع آن در برخی از استان ها تولید و عمده آن از کشورهای دیگر از جمله روسیه وارد ایران می شود.

چند درصد کنسانتره غذای دام جو است؟

چند درصد کنسانتره غذای دام جو است؟

همانطور که می دانید کنسانتره غذای دام از مواد غذایی مختلفی تشکیل شده است. مقدار مواد بسته به نوع کنسانتره متفاوت بوده اما بر اساس یک میزان استاندارد تعیین می شود. یکی از مواد غذایی موجود در کنسانتره، جو دامی می باشد.

جو به عنوان اصلی ترین و در واقع متداول ترین مواد غذایی است که به کنسانتره اضافه می شود و میزان آن معمولا برحسب درصد یا کیلوگرم بیان می شود. به طور کلی در کنسانتره غذایی که برای دام های شیری مانند گاو یا گوسفند تولید می شود بیش از نیمی از آن را جو دامی تشکیل می دهد.

جو علاوه بر آنکه حالت سیر کنندگی دارد، خواص و مزایای فراوانی داشته و از سوی دیگر به دلیل قیمت مناسبی که دارد، در تولید کنسانتره جایگاه ویژه ای را دارا می باشد. جو دارای پروتئین بالا، فیبر پایین می باشد. البته جو از نظر مقدار ویتامین ها در سطح پایینی قرار دارد و همین امر موجب شده تا در کنسانتره از مواد تکمیل کننده برای جبران کمبود ویتامین ها استفاده شود.

وجود کنسانتره های غذای دام که در آن از جو دامی استفاده شده، سبب شده تا هم سرعت پروار شدن دام بیشتر شود و هم شیردهی آنها رشد قابل توجهی پیدا کند.

تولیدکننده برتر جو دامی عمده صادراتی

تولیدکننده برتر جو دامی عمده صادراتی

تولید کننده برتر جو عمده صادراتی دامی را مستقیما به بازار عرضه می کند. همانطور که می دانید جو یکی از مهمترین غلات و ترکیبات غذایی بوده و مصارف متعدد انسانی و دامی دارد. جو دامی یکی از مهمترین ترکیباتی بوده که برای خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده جو دامی را در ترکیب با انواع مواد معدنی و مغذی مخلوط نموده تا کیفیت آن بیشتر افزایش پیدا کند. تولید کننده علاوه بر عرضه محصول به بازار داخلی مازاد تولیدات خود را به کشورهای دیگر هم صادر می کند.

تولید کننده ایرانی توانسته است از این طریق ارزآوری خوبی را نصیب کشور نماید. به دلیل عرضه مستقیم و عمده جو دامی توسط تولید کننده خریداران بزرگ هم تمایل دارند تا خرید خود را از تولید کننده بی واسطه خریداری نمایند.

اگر شما هم دامدار هستید و می خواهید خریدتان را بدون واسطه از تولید کننده انجام دهید می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *