در شهر شیراز نمایندگی های فراوانی راه اندازی و تاسیس شده اند که در زمینه نخود صادراتی فعالیتشان را آغاز نموده اند و همه ساله حجم فراوانی از این حبوبات را در بسته بندی های 500 الی 700 گرمی در بین فروشگاه های خشکبار پخش می نمایند.

نمایندگی پخش نخود صادراتی در شیراز

علت توصیه به استفاده از نخود ارگانیک چیست؟

علت توصیه به استفاده از نخود ارگانیک چیست؟ نخود ارگانیک همانند لوبیا و سایر حبوبات غذایی دارای انواع و اقسام مختلفی بوده است که بهترین مدل آن دانه هایی سفید و درشت دارد که رنگ آن سبز است.

اما این حبوبات به دلیل خواص فوق العاده ای که دارند استفاده آن ها بسیار مورد تاکید است که می توان برای پخت برخی از غذا ها از این نوع حبوبات استفاده نمود.

فواید نخود درجه یک ارگانیک بسیار فراوان است که می تواند برای سلامت بدن فوق العاده باشد همچنین به روشن شدن پوست صورت کمک می کند، قارچ ها و عفونت های رحمی را التیام می بخشد، باعث تقویت رشد موها شده است، برای جلوگیری از سکته های قلبی مفید است، به درمان برخی سرطان ها کمک می کند به همین دلیل استفاده از آن به طور مکرر تاکید می گردد.

یکی دیگر از موارد استفاده از نخود به دلیل وجود پروتئین، کربوهیدرات، فیبر و غیره است که ایم مواد مغذی می توانند برای سلامتی انسان بسیار مفید واقع شوند.

ایران قطب تولید انواع نخود صادراتی

ایران قطب تولید انواع نخود صادراتی ایران یکی از قطب های اصلی در تولید نخود می باشد و انواع متنوعی از نخودهای صادراتی در این کشور کاشته می شوند که جز حبوبات پرفروش در سایر کشورهای خاورمیانه بوده اند.

انواع نخود صادراتی شامل موارد زیر می باشند:

  • نخود فلافلی
  • نخود تک خان
  • نخود دو خان
  • نخود پاییزه

تمامی این مدل نخودها در شهر کرمانشاه تولید می شود که در بین تمامی مردم دنیا از لحاظ کیفیت و مرغوبیت زبانزد بوده است و پس از تولید توسط شرکتهای ایرانی در بسته بندی های مناسب قرار می گیرند و برای صادرات آماده هستند.

ایران از لحاظ تولید انواع حبوبات از جمله نخود در میان مردم دنیا حرف اول را می زند به همین علت به قطب تبدیل شده و سالانه انواع گوناگونی از نخودهای ایرانی وارد مرزهایکشور شده و به سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس صادرات می شوند.

صادرات در زمینه حبوبات باعث رونق بخشیدن در زمینه تولید حبوبات شده است و تولید کنندگان خیلی بهتر از قبل به کاشت این محصول می پردازند تا بتوانند زمینه صادرات بیشتر و بهتر را فراهم آورند.

حال صادرات این حبوبات به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می گیرد که تاجران ایرانی می توانند بهترین شیوه را برای صادرات محصول انتخاب کنند که از لحاظ اقتصادی برایشان به صرفه باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *