پرورش دهندگان انواع دام و طیور برای رشد سالم این جانوران همواره سعی می کنند از مواد مقوی، مغذی و پر انرژی در جیره غذایی دام و طیور استفاده نمایند. گندم شکسته از پرمصرف ترین غلات در این رژیم غذایی است. بازرگانی داهات بوکان یکی از برترین مراکز تولید گندم شکسته فله در سراسر کشور است و انواع گندم شکسته مرغوب و با کیفیت را با قیمتی مناسب و شایسته کیفیت این محصول در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

مراکز تولید گندم شکسته فله

معرفی انواع گندم های خوراکی و دامی

معرفی انواع گندم های خوراکی و دامی گندم نیازی به معرف ندارد و از زمان های قدیم، یکی از انواع محبوب و پر طرفدار غلات است. از گندم آسیاب شده و نشاسته آن برای تهیه انواع نان، ماکارونی و رشته استفاده می شود و یکی از مواد اولیه مهم در پخت انواع محصولات غذایی شامل کیک، کوکو و بیسکوییت به شمار می رود و روزانه ما انواع مواد غذایی را که شامل این غلات لذیذ و خوشمزه می شوند مصرف می نماییم.

در نتیجه می توان گفت بدون شک گندم جایگاه خاصی در رژیم غذایی ما ایفا می کند. اما گندم تنها برای انسان مهم نبوده و نقش بزرگی در تغذیه انواع دام و طیور نیز ایفا می کند. در سال های اخیر با توجه به افزایش رشد و برداشت گندم، قیمت مناسب این محصول نسبت به سایر غلات و خواص مفیدی که گندم با خود به همراه دارد، از انواع گندم شکسته در جیره های غذایی دام و طیور استفاده می شود.

گندم منبعی غنی از پروتئین و نشاسته است و فیبر کمی را شامل می شود. به طور کلی گندم شکسته خوراکی مقوی، مغذی و انرژی زا برای انواع دام و طیور محسوب می شود و به رشد سالم آن ها کمک می کند. انواع گندم را می توانیم با توجه به محتوای گلوتنی که دارند به دو دسته نرم یا سخت طبقه بندی کنیم. گندم سفت دارای پروتئین بالایی است، در حالی که در انواع گندم نرم میزان نشاسته نسبت به پروتئین بیشتر است و سخت ترین نوع گندم که بیشتر برای مصارف انسانی استفاده می شود سخت ترین نوع گندم است.

صادر کنندگان گندم شکسته فله

صادر کنندگان گندم شکسته فله با توجه به افزایش روز افزون گندم به عنوان خوراک دام و طیور، صادرات این محصول نیز روندی رو به رشد داشته است. مجموعه بازرگانی داهات بوکان نیز با تولید گندم شکسته درجه یک و مرغوب از مجموعه های برتر صادر کنندگان گندم به شمار می رود و این محصول را به نقاط مختلف جهان صادر می کند.

همانطور که می دانید تغذیه درست نقش مهمی در سلامت و تقویت دام و طیور ایفا می کند و شما عزیزان می توانید با خرید و مصرف گندم شکسته از این مجموعه شاهد تاثیرات شایسته این محصول در رشد بهینه انواع دام و طیور خود باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *