جو دامی خراسان یکی از غلات بسیار مهمی است که از زمان قدیم تا به امروز مورد استفاده بشر بوده است و از آن برای تهیه کردن نان و خوراک دام استفاده می کردند. این گیاه خوراکی دارای رنگ زردی می باشد و در بسیاری از کشور های آفریقایی به عنوان یک وعده خوراکی به کار می رود. فروش جو دامی بازار خوبی را به خود اختصاص داده است. قیمت جو دامی به صورت کیلویی و بسته بندی محاسبه می شود.

قیمت هر کیلو جو دامی خراسان

بررسی مواد مغذی انواع جو

بررسی مواد مغذی انواع جوعدس برای عدسی بعد از این که مراحل تولید خود را در شرکت های تولیدی طی می کنند به صورت فله و بسته بندی به دست مشتریان می رسند که اغلب مردم نمونه های فله را در بازار ها با قیمت مشخص شده ای تهیه می کنند.

این غلات سرشار از املاح معدنی و ویتامین و پروتئین هستند که بدن دام نیاز ضروری به آنها دارد و می تواند به وزن گیری و رشد آن کمک کند. میزان کلسیم موجود در این محصول باعث می شود تا بافت استخوان ها به سرعت رشد کرده و از بروز پوکی استخوان در دام ها جلوگیری می کند. فیبری که درون این دانه کوچک انباشته شده است به هضم غذا و عملکرد دستگاه گوارش کمک زیادی می کند.

مرکز پخش جو محلی در خراسان

مرکز پخش جو محلی در خراسان این مرکز با پخش جو دامی در خراسان تلاش می کند تا پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. شرکت های تولید کننده به خوبی از بازار های فروش اطلاع دارند و به همین سبب خدمات گسترده ای را برای خرید و فروش محصولات تدارک می بینند. فروشگاه های آنلاین و نمایندگی های پخش از جمله موارد مورد نظر است که در بازار های شهری و اینترنتی مورد استفاده خریداران قرار می گیرد. حجم محصولات پخش شده اغلب عمده است که کمترین هزینه را دارد.

جو  و عدس به روز در فصل تابستان برداشت می شود و استان هایی که تولید و توزیع جو دامی را به عهده دارند کالاهای خود را به دیگر شهر ها ارسال می کنند و نمایندگانی که در هر استان کار پخش را انجام می دهند در کوتاه ترین زمان اجناس را به دست مصرف کننده می رسانند. جو های با کیفیت از بهترین مزارع ایران به دست می آیند و از نظر مرغوبیت در جایگاه بسیار وسیعی قرار دارند، بنابراین کشاورزان می توانند علاوه بر تامین کردن نیاز های داخلی نیمی از محصولات خود را به کشور های خاورمیانه صادر کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *