نخود سفید با بهترین کیفیت در کشور ما تولید می شود و سالانه حجم بالایی از این محصول به کشور های مختلف صادر می شود و به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان خارجی می باشد. قیمت نخود سفید فله صادراتی با توجه به اینکه این محصول هزینه بسته بندی ندارد با قیمت بسیار مناسب و ارزان به فروش می رسد و صادر کنندگان خریداران عمده  با خرید این محصول در حجم بالا از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید .

قیمت نخود سفید فله صادراتی

آشنایی با انواع نخود ایرانی

آشنایی با انواع نخود ایرانی

انواع نخود ایرانی شامل ارقام مختلفی می باشد که برای تهیه غذا های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

نخود فلافلی از جمله انواع نخود تولیدی در کشور است که دارای اندازه ریزتر نسبت به نخود های معمولی می باشد و دارای طعم عالی می باشد که به دلیل کیفیت مناسب و قیمت ارزان مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین انواع ریزتر نخود برای تهیه لپه تولید می شود که پوست آنها گرفته می شود از این محصول لپه تولید می شود که در تهیه خورش ها مصرف می شود.

انواع درشت تر نخود ایرانی با کیفیت بسیار عالی تولید می شود که در تهیه آبگوشت، آش رشته و غیره به فراوانی مصرف می شود و این نوع نخود متداول ترین نخود تولیدی کشور است و به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید کننده نخود سفید فله ای

تولید کننده نخود سفید فله ای

تولید کننده نخود سفید فله ای این محصول را با کیفیت های متفاوت به فروش می رساند و خریداران عمده می توانند بر اساس بودجه اقتصادی خود بهترین و به صرفه ترین خرید را داشته باشند.

کشور ما دارای آب و هوای مناسبی برای پرورش نخود مرغوب و درجه یک می باشد و بر این اساس کشاورزان بسیاری این محصول را هر ساله در حجم بالا برداشت می کنند.

این محصول علاوه بر عرضه در بازار های سراسر کشور به دلیل کیفیت مطلوبی که دارد به کشور های خارجی نیز صادر می شود و سود آوری بسیار مناسبی برای صادر کنندگان دارد.

در واقع نخود سفید در شهر های مختلف کشور ما با کیفیت ممتاز تولید می شود که تاجران و خریداران عمده می توانند با حذف واسطه گران این محصول را با قیمت ارزان تری خریداری نمایند.

 ضمن اینکه فروش نخود فله در صورت عرضه عمده و  حذف بسته بندی با قیمت ارزان تری انجام می گیرد.

امروزه با وجود سایت های اینترنتی معتبر مانند این سایت دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف هزینه های جانبی مختلف نیست و خریداران می توانند تنها با ثبت سفارش این محصول از خرید ویژه آن بهره مند گردند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *