فروش دستگاه جو پوست کنی پر سرعت با شرایط کاملاً ویژه و استثنایی آغاز شده و فرصت دارید از دستگاهی کارآمد و موثر بهره مند شوید. لازم به ذکر است این دستگاه در کارگاه و کارخانجات مختلف و به منظور جدا کردن پوست از جو مورد استفاده قرار گرفته و محصولاتی تحت عنوان جو پوست کنده آماده را تحویل خطوط بسته بندی می دهد. علاوه بر سرعت، دقت و کارکرد مکانیزه دستگاه، از امتیازات ویژه آن به شمار می آیند.

فروش ویژه دستگاه جو پوست کنی پر سرعت

ویژگی بارز دستگاه جو پوست کنی استاندارد

ویژگی بارز دستگاه جو پوست کنی استاندارد غلاتی مانند جو از کاربرد زیادی در زمینه های مختلف تغذیه ای برخوردار بوده و تمامی گروه های انسانی، حیوانی و طیور از این ماده مغذی استفاده می کنند.

گندم امروز تهران یکی از محصولاتی است که دارای استفاده های فراوان در زمینه های مختلف می باشد و به همین دلیل بسیاری از خریداران به دنبال آخرین عرضه گندم در بازار می باشند.

از آنجا که جو حاوی پوست، قابل استفاده نبوده، آن را به صورت جو پوست کنده در آورده و عملیات درآوردن پوست نیز توسط دستگاه جو پوست کنی انجام می گیرد.

در ادامه توضیحات بیشتری را در رابطه با ویژگی های بارز دستگاه جو پوست کنی استاندارد ارائه خواهیم داد:

  1. جو پس از اینکه از خطوط سورت و بوجاری عبور کرد، به مرحله پوست کنی رسیده و این عمل توسط دستگاه فوق که از عملکرد دقیق و محاسبه شده ای برخوردار است، صورت می‌گیرد.
  2. دستگاه دارای قابلیت زمانبندی شده بوده و بدین ترتیب می توان برنامه زمانی خاصی را برای آن تعریف کرد تا عملیات مورد نیاز را به انجام برساند.
  3. مجهز به سیستم های پیشرفته ای مانند مگنت بوده که مانند فیلتر برای قطعات مزاحم مانند خرده آهن ظاهر شده و جلوی وارد شدن آنها و صدمه به دستگاه را می گیرد.
  4. دارای مخزن ذخیره در بخش فوقانی بوده که از دریچه تنظیمی برخوردار می باشد، لذا می توان مقدار ورود جو جهت پوست گیری را کنترل و مشخص کرد.
  5. میزان مصرف انرژی توسط آن بسیار کم بوده و از دستگاه های مقرون به صرفه به شمار می آید.
  6. از بدنه ای با رنگ درجه یک و ثابت مانند الکترواستاتیک کوره ای برخوردار می باشد.
  7. قدرت موتور آن بسیار بالا بوده و تمامی عملیات را به صورت پیشرفته و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد، همچنین از مدل چکشی برای جدا کردن پوست جو استفاده می کند.

عرضه کننده بهترین دستگاه جو پوست کنی

عرضه کننده بهترین دستگاه جو پوست کنی کاربرد گسترده دستگاه جو پوست کنی در کارگاه ها و کارخانجات متعدد کشور منجر به توزیع مناسب این دستگاه از سوی عرضه کنندگان معتبر مانند این مرکز شده است.
اکنون عرضه دستگاه جو پوست کنی توسط این مجموعه همراه با خدمات ویژه صورت گرفته و از طریق آن می توانید به بهترین شکل نیازهای خود را مرتفع سازید.

تامین نخود سبز امروز نیاز به شناخت مراکز و قطب های تولیدی از یک سو و همچنین شناخت ویژگی های کیفی این محصول در بازار دارد.

تمامی دستگاه های موجود در اینجا، ضمن به همراه داشتن ظرفیت تولید بالا، دارای استانداردهای ملی و روز اروپا نیز بوده و با ظرفیت های متنوع و برندهای برتر موجود می باشند که می توانید از بین آنها بسته به نیاز، انتخاب خود را انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *