دستگاه جو پوست کنی وسیله ای مرغوب و باکیفیت است که به دلیل مزایایی که دارد در صنایع غذایی بسیار مورد توجه و استفاده قرار می گیرد؛ به همین دلیل بازار فروش شلوغی دارد. برای فروش مستقیم دستگاه های جو پوست کنی استاندارد از روش های فروش اینترنتی استفاده می شود و به این طریق خریداران می توانند آنها را به طور مطمئن خریداری کرده و هزینه های به صرفه ترین را نیز جهت خرید آنها پرداخت کنند.

فروش مستقیم دستگاه جو پوست کنی استاندارد

ویژگی بارز دستگاه جو پوست کنی

ویژگی بارز دستگاه جو پوست کنی دستگاه جو پوست کنی وسیله ای است که جهت جداسازی پوست جو و حتی گندم مورد استفاده قرار می گیرد که ویژگی های خاص خود را داشته و کارایی خوبی دارد که برای این کار از سنگ های دورانی و سایشی استفاده می شود.

محدوده قیمتی نخود، چیزی بین 48.000 تومان الی 78.000 تومان به ازای هر کیلو است، و قیمت نخود بسته بندی، بر اساس مقدار نخود موجود در هر بسته تعیین می شود.

از ویژگی های بارز دستگاه های جو پوست کنی این است که

  • دارای ظرفیت بالایی و در حدود 300 تا 500 کیلوگرم می باشند.
  • توان کاری خوبی دارند.
  • کار کردن آنها اتوماتیک می باشد و عمل پوست گیری را با بهترین کیفیت انجام می دهند.
  • میزان مصرف برق در آنها به صرفه می باشد.
  • دارای ساختار و بدنه هایی فلزی هستند.
  • ابعاد بزرگی داشته و نوعی وسیله صنعتی محسوب می شوند.
  • وزن آن نیز در حدود 360 کیلو می باشد

و… بنابراین از آنها در محیط های تولیدی و کارخانه ای و به منظور تولید محصولات انبوه استفاده می شود، این وسیله از دارای ساختار پیشرفته ای می باشد و از مرغوبترین قطعات در آنها استفاده شده است؛ از این رو کارایی بسیار خوبی دارند و احتمال خراب شدن برای آنها بسیار کم بوده و در صورت خرابی نیز به راحتی قابلیت تعمیر دارند.

قیمت ارزان دستگاه جو پوست کنی

قیمت ارزان دستگاه جو پوست کنی دستگاه های پوست کنی جو دارای مدل های متنوع و پیشرفته ای می باشند که از ساختار پیشرفته ای برخوردار هستند و به همین دلیل از آنها و خصوصا در کارخانه ها به بهترین شکل استقبال می شود و نه تنها برای جو بلکه برای محصولات مشابه هم کارایی دارند؛ به همین دلیل فروش خوبی دارند.

ویژگی و مشخصات این نخود فله ای کرمانشاه چیست؟

کیفیت بالا، ماندگاری طولانی، نداشتن نخاله و حشره زدگی

قیمت دستگاه جو پوست کنی بسیار مناسب و اقتصادی می باشد که در مقایسه با کیفیت و کارایی خوب آن ناچیز است و از این رو خریداران با پرداخت بهای مناسب و ارزان می توانند آنها را خریداری کنند و از کارایی خوب و مزایای آنها بهره مند شوند.

برای فروش دستگاه جو پوست کنی سعی بر آن است که از طرق اینترنتی استفاده شود تا خریداران در هر مکانی و به آسانی بتوانند این دستگاه ها را سفارش داده و خریداری کنند و از این طریق خریداران در هر نقطه از کشور به آسانی می توانند آنها را سفارش داده و خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *