جو دامی یکی از مهمترین محصولات در خصوص تغذیه دامی است . جو یکی از سازگارترین غلات است که در شرایط آب و هوایی مساعد، در خاک حاصلخیز که قابلیت نگهداری آب در آن زیاد باشد .این گیاه نسبت به گندم در برابر خشکی مقاوم تر است و بنابراین در آب و هوایی که آب، سبب محدود کردن تولید غلات می‌شود، جو می‌تواند بیشترین محصول را تولید کند. از آنجایی که جو فاقد ویتامین A و D بوده و از کنسانتره کمی دارا است غذای دام را تشکیل می دهد لذا استفاده از آن در جیره نشخوار کنندگان سبب تسریع رشد و افزایش پروتئین شیر دام‌ها می‌گردد. بسیاری از دامپروران به نسبت غذای دام خود از جو هم استفاده میکنند که بهترین راه تامین غذای آن ها از منبع غذایی جو ، جو دامی عمده است که هم به صرفه می باشد و هم میتواند به نسبت روز های خورد و خوراک دام خود خریداری کند . بازار خرید جو دامی عمده ، به نسبت همه منابع تغذیه ای دیگر برای دام بازار و فروش بیشتری را دارا است .

فروش مستقیم جو دامی عمده

استفاده از جو در جیره غذایی دام

استفاده از جو در جیره غذایی دام یکی از مهمترین مسائل موجود دریاره غذای جو برای دام ها ، پرواربندی دام است که به نسبت تغذیه دام و نوع جثه آن ، سن و عوامل دیگر به دام مورد نظر تغذیه می شود .

یکی از عوامل مهم موثر در جیره بندی غذایی دام خوش خوراکی جو می باشد به گونه ای که باید به نسبت جثه و اندازه دام ، سن و … این غذا پرواربندی شود چون مصرف زیاد آن توسط دام موجب نفخ معده ای او شده و منجر به اسیدوز شدن دام می شود .

دومین عامل مهم جیره نویسی برای هر دام است که هر دام نسبت به نوع حیوان جیره بندی غذاییش برای مصرف جو نوشته شود .

استفاده از جو در خوراک دام از قدیم رواج داشته و یک ماده خوراکی ایده آل برای نشخوارکنندگان و غیر نشخوارکنندگان محسوب می شود که این عامل مصرف جو را برای دام ها را امری ضروری میداند که در نتیجه مصرف آن باعث بهبود جذب مواد مغذی میکروبی می شود.

بازار خرید جو دامی عمده

بازار خرید جو دامی عمده در بازار خرید جو دامی عمده دامپرور بسیار نیاز است که به بهترین تولیدکننده جو دامی رجوع کند زیرا سلامت دام او به نسبت همه موارد دیگر بسیار مهم است یکی از بزرگترین تولید کنندگان و کشتداران جو دامی که بسیار نام آشنا می باشد . بازرگانی دامات بوکان است که با توجه به اینکه کشت این مجموعه به بهترین شکل انجام می پذیرد بلکه کیفیت آبیاری ، نوع خاک ، کود طبیعی برای این تولید کننده دامی بسیار مهم می باشد . این شرکت با توجه به تولیدی که دارا است به یکی از تولیدکنندگان فروش مستقیم جو دامی تبدیل شده است . در این موضوع این تولید کننده معتبر یکی از مهمترین تولید کنندگان بزرگ کشور شده و توانسته است به بهترین شکل نیاز هر دامداری را از هر گونه ماده غذایی دامی فراهم کند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *