فروش انواع جو دامی ارزان منجر به صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه های دامپروران شده از او همیشه به عنوان یکی از پایه‌های اصلی تغذیه دام به شمار می آمده است و بدون آن تقریبا اندام های پرواری و دام‌های شیری بازدهی کافی نخواهند داشت. مشاهده جهت خرید جو دامی از طریق لینک‌های ارتباطی موجود در این وب سایت می تواند اقدام نماید انواع جو های داخلی کیفیت بسیار بالایی دارند در این وب سایت در معرض فروش برای شما قرار گرفته اند.

فروش انواع جو دامی با قیمت ارزان

تاثیر کیفیت بر قیمت انواع جو دامی

تاثیر کیفیت بر قیمت انواع جو دامی انواع مختلف جو دامی داخلی که در داخل کشور کشت می‌شوند به صورت دیم و به صورت آبیاری شده آماده ارائه به مشتریان می باشند هر کدام از این محصولات دارای کیفیت مناسب به فرد خود هستند بهتر است بدان کیفیت جنوب به منطقه برداشتن نیز بستگی دارد به عنوان مثال جاهایی که در منطقه زاگرس قرار دارند کیفیت بسیار بیشتری دارند و جاهایی که در مناطق مسطح تر هستند کیفیت کمتری برای دام از خود نشان داده است.

بهتر است این نکته را هم بدانید که هرچقدر کیفیت جو بیشتر باشد قطعاً روی قیمت آن هم تاثیر گذاشته و به طبع قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. مصرف جونز برای دام تقلب های خاص انجام می پذیرد بسیاری از مواقع جوراب بلغور و یا به کنسانتره تبدیل می کند و سپس به دام می خورند اما در بسیاری از مواقع نیز جلو حالت نیم پز کرده و آن را با علوفه دام ترکیب می‌کند در هر صورت جزوه‌ای با کیفیت در هر دو مدل قابل مصرف می باشند و حیوان با خوردن آنها تمامی خواص و مزایای آن بهره مند خواهد شد

میزان پروتئین موجود در جو دامی

میزان پروتئین موجود در جو دامی میزان مواد مغذی در جو بسیار زیاد از جو علاوه بر خوراک دام خوراک انسان از تلقی می‌شود اما نوع دامی این محصول کمتر مورد وسواس قرار گرفته است و ظاهر آن بیش از حد مورد بررسی قرار نمی‌گیرد دستگاه‌های سورتینگ که مخصوص سورت کردن جو هستند فقط برای جوهای انسانی حساسیت بالایی دارند و جوهای دامی را به صورت درهم و یا به همراه کاه و همچنین پوست و سبوس آماده عرضه می‌کنند.

میزان پروتئین موجود در جو دامی حدود ۱۱ درصد می باشد در واقع این پروتئین نقش بسزایی در وزن گیری دام های پرواری و همچنین شیردهی دام های شیرده ایفا می کند علاوه بر پروتئین اصلی ترین ماده ای که در جو دامی وجود دارد کربوهیدرات موجود در آن می باشد.

پروتئین جو دامی نقش بسزایی در رشد دام دارد اما کربوهیدرات نیز بدون نقش نیست در واقع بیشترین سهم هجران نشاسته و کربوهیدرات یا به عبارتی قند جز تشکیل می‌دهد قند باعث افزایش شیر در دامهای شیرده می شود به همین جهت بیشتر سعی می‌کنند با آنها و همچنین گاوهای شیرده را به وسیله جو تغذیه نمایند.

جو های وارداتی نیز در کشور به وفور پیدا می‌شوند اما بهتر است بدانید که ارزش غذایی آن ها و درصد پروتئین و کربوهیدرات آنها نسبت به جاهای تولید داخل بسیار کمتر می باشد در واقع تولید داخل در سطح بسیار زیادی از مواد مغذی را دارا می باشد که افزایش بازدهی با کمک بسیار زیادی می کند.

خرید کلی جو دامی ارزان در تناژ بالا

خرید کلی جو دامی ارزان در تناژ بالا فروش کلی انواع جو های دامی از جمله جو های کاشت دیم و جاهای کاشت طبیعی به صورت عمده در این وبسایت انجام می‌شود در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول داشته و از طریق لینک‌های ارتباطی با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا شما را کامل برای خرید و راهنمایی کند.

همچنین اجرا به دلیل اینکه به صورت کاملا مستقیم از زمین کشاورزی در معرض فروش قرار داده شده است قیمتی بسیار مناسب و بی نظیر دارد برای خرید این محصول در تناژ بالا شما قطعاً هزینه‌های بسیار کمتری پرداخت خواهد کرد و برای شما مقرون به صرفه خواهد بود ارسال به موقع و تحویل به موقع کالا نیز یکی دیگر از مزیت های خرید از وب سایت ما می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *