فروشنده بهترین جو دامی بندر انزلی این محصول را در کیفیت های اعلا ارائه نموده و توانسته به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان را رفع نموده و رضایتمندی آنها را نیز کسب کند. مشتری نیز برای خرید جویای گونه های باکیفیت است که توانسته در این سوق پیدا کند و مرغوب ترین ارقام را در قیمت های مناسب خریدار نموده است.

فروشنده بهترین جو دامی بندر انزلی

استفاده از دانه کامل جو در خوراک دام

استفاده از دانه کامل جو در خوراک دام دانه جو یکی از غذاهای اصلی خوراک دام است که پروتئین و انرژی دام را تامین می کند و بسته به وزن حجمی، واریته و میزان پروتئین دارای کیفیت های مختلفی می باشد. همچنین دارای پروتئین، تریپتوفان، سیستئین، لیزین، متیونین، اسید آمینه، ویتامین آ، د، ای و مواد معدنی می باشد.

انواع گندم امروز تهران بر اساس میزان ترکیبات و ارزش غذایی آن ها طبقه بندی می شوند زیرا از آن ها آرد های مختلف گرفته می شود و در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

دانه جو از سرعت تخمیر نشاسته بالایی برخوردار بوده که انرژی و نیتروژن را همزمان ترکیب می کند و در نهایت مواد مغذی میکروبی را بهتر جذب خواهد نمود. این دانه به صورت های کامل، پلت، آسیاب یا غلتک شدن برای دام استفاده می شود که در صورت آسیاب شده جذب بالاتری خواهد داشت.

دانه جو از گذشته های دور تا کنون در خوراک دام بکار می رفت که آن را به صورت خیسانده شده به مدت ۱۲ تا ۲۴ ساعت استفاده می کردند تا دانه ها نرم و متورم شده و علاوه بر خوش خوراکی راحت تر توسط دام مصرف شود. لذا بهترین روش برای خوراندن آن به دام روشی است که در آن جو خرد شده و جهت مصرف به دام داده می شود.

بازار خرید جو دامی بندر انزلی

بازار خرید جو دامی بندر انزلی بازار خرید جو دامی بندر انزلی بسیار داغ و پررونق است که در این بخش جو در بهترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار می گیرد و قیمت های مناسب آن نیز نظر بسیاری را به خود جلب نموده است. لذا مشتری می توان با خرید بهترین نمونه های آن علاوه بر رفع نیاز خود سود خوبی را کسب نموده و رضایت کاملی نیز از خرید خود داشته باشد.

دانه جو نقش بسزایی در جیره غذایی دام به عنوان خوراکی محرک دارد که خرید و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و ۱۱ درصد از میانگین پروتئین برخوردار می باشد. همچنین استفاده از آن در دام باعث افزایش پروتئین شیر و تسریع در روند رشد آنها خواهد بود که به دلیل داشتن بتاگلوکان دارای قابلیت هضم راحتی می باشد.

برای اینکه بتوانید نخود سبز امروز را در بازار سبزیجات امروز به خوبی تشخیص دهید، باید با ویژگی و مشخصات ظاهری آن آشنا باشد که برای این منظور فاکتورهای مختلفی مانند رنگ غلاف و درشتی دانه ها را باید در نظر بگیرید.

دانه جو برای مصرف دام بیشتر به همراه علوفه استفاده می شود و این سبب تعادل مواد مغذی جیره خواهد شد که از اسیدوز و نفخ شکمبه دام نیز جلوگیری می شود. جو بندر انزلی به دلیل خوش خوراک بودن برای دام از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و در اشکال مختلفی ارائه می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *