جو یکی از انواع دانه های غلات است که در کشور ما بسیار پر طرفدار و پرمصرف است که اغلب و در موارد زیاد به عنوان یک محصول برای خوراک دام و طیور استفاده میشود.که علت آن تامین پروتئین و انرژی لازم برای حیوانات دامی است. و در دو نوع جو داخلی و خارجی موجود میباشد که جو دامی داخلی بسیار مقوی تر و و ازنطر مواد مغدی غنی تر است.

جو دامی بندر امام یکی از محصولات این مجموعه است که از نظر کیفیت و نوع بسته بندی در درجه اول قرار داشته و این مجموعه با سابقه فروش طولانی در این زمینه اعتبار بالایی در بین مشتریان خود دارا میباشد.

فروشنده اصلی جو دامی کیلویی بندر امام

مزایای جو دامی برای افزایش شیر دام ها

مزایای جو دامی برای افزایش شیر دام ها تغذیه دام یکی از مهمترین مسائل در دامپروری محسوب میشود و این تغذیه ارتباط مستقیمی با حداکثر استفاده از شیر و گوشت و .. دام دارد. تغذیه صحیح یعنی یک تغذیه کامل از انواع ویتامین ها و مواد مغذی که برای رشد و پرورش دام به کار میرود.

جو یک ماده خوراکی مغذی و سرشار از ویتامین برای دام محسوب میشود به طوری که پروتئین موجود در آن باعث افزایش پروتئین موجود در شیر و تسریع روند رشد دام و همچنین موجب افزایش وزن دام ها و همچنین افزایش شیر دام های شیرده می گردد. همچنین علاوه بر پروتئین سرشار از فیبر هم هست و میزان فیبر موجود در جو دامی باعث هضم بهتر این ماده غذایی برای دام ها می شود.

بررسی کیفی انواع جو دامی بندر امام

بررسی کیفی انواع جو دامی بندر امام برای تغذیه دام ها از غلات بسیاری میتوان استفاده کرد تا هم باعث پروار شدن آن ها و هم تامین انرژی مورد نیاز بدنشان باشد. جو یکی از غلات مناسب و جزو بهترین مواد عدایی است که میتوان در جیره غذایی دام قرار بدهیم زیا پروتئین و انرژی لازم را برای دام ها فراهم کرده و باعث رشد بهتر آن ها می شود.

برای خرید جو مرغوب باید به یک سری نکات و ویژگی های جو دقت لازم را داشت تا نوع مرغوب آن را تشخیص دهیم. باید جو را به صورت کامل از نطر نوع دانه آن، که سالم و یک دست باشد و شکسته و پودر شده نباشد و همچنین رطوبت نداشتن دانه ها و همچنین تمیز و بدون اشغال و شن و ماسه بودن دانه ها بررسی کرد. جو مرغوب و با کیفیت نباید بوی ماندگی و کپک زدگی بدهد همچنین نوع مرکز ارائه دهنده جو نیز بسیار مهم می باشد زیا مجموعه های معتبر و با سابقه محصولی با کیفیت بالا ارائه می دهند و از این نظر خیال مشتریان راحت است و خریدی مطمئن را تجربه می کنند‌.

قیمت جو در ایران بسته به یک سری ویژگی ها و شرایطی است که هرکدام تاثیر به سزایی در قیمت جو دارند یکی از این عوامل رنگ جو محسوب میشود زیرا هرچه رنگ جو سفید تر باشد مطمئنا از کیفیت بالاتری نیز برخوردار بوده و درمقابل بر روی قیمت ان نیز تاثیر گذار است.

به طور کلی دونوع جو در بازار وجود دارد نوع اول جو داخلی و نوع دوم ان جو خارجی نام دارد. جو داخلی در داخل ایران و در اکثر نقاط کشت میشود و بسیار خوش خوراک تر از جو خارجی است و پروتئین بیشتری نسبت به آن دارد و همین امر یکی از علت های قیمت بیشتر این محصول نسبت به جو خارجی است.

شرکت پخش جو دامی درجه یک بندر امام

شرکت پخش جو دامی درجه یک بندر امام اگر به دنبال یک مجموعه مطمئن و عالی برای خرید جو دامی مرغوب و با کیفیت و به صورت فله و قیمت مناسب هستید بی شک محصولات این مجموعه به تمام نیاز های شما پاسخ می دهد. این مجموعه با سابقه فروش طولانی رضایت بالای مشتری و کیفیت بالای محصولات و مرغوبیت مواد اولیه دامی خود توانسته جایگاه خود را در بین مشتریان خود به خوبی حفظ کند.

اگر به دنبال یک خرید انلاین و مطمئن هستید این مجموعه یکی از گزینه های عالی برای انتخاب شماست. این مجموعه در تولید انواع جو دامی ، عرضه جو بندر امام ، فروش و پخش جو دامی کیلویی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به صورت عمده در حجم انبوه سابقه طولانی دارد که همین موضوع نشان از اعتبار بالای این مجموعه محسوب می شود. همچنین این مجموعه امکان خرید انلاین را هم برای راحتی مشتریان فراهم کرده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *