عرضه کنندگان جو دامی درجه یک در سراسر کشور به وفور محصولات خود را به فروش می رسانند عرضه جو دامی فله ای نیز توسط نمایندگی های مجاز فروش مواد غذایی دامی ارائه می شود همچنین انواع جو دامی به صورت فله ای و بسته بندی به فروش می رسد. این جو دامی هم در داخل کشور تولید می شود و هم به صورت وارداتی که از کشور های اوکراین و یا روسیه که بهترین تولید کنندگان جو صادراتی هستند و همچنین در بازار داخلی انواع مختلفی از جو به فروش می رسد. و قیمت جو دامی درجه یک در بازار متفاوت است که با توجه با تولید کننده ان و کیفیتی که دارد، قیمت گزاری می شود.

هم اکنون مراکز فروش بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارد که در زمینه خرید و فروش نخود خام فعالیت می کند.

عرضه کنندگان جو دامی درجه یک در بازار

مشخصات جو دامی روس درجه یک

مشخصات جو دامی روس درجه یک به جرئت می توان گفت که بهترین تولید کننده جو دامی با کیفیت در جهان کشور روسیه می باشد که بهترین جو دامی با کیفیت بالا، را به کشور های مختلف صادرات می کند. و جو دامی روسی درجه یک حاوی ویتامین ها و پروتئین های زیادی است که به همین دلیل مرغوبیت زیادی دارد و مورد تایید دام دارن و مصرف کنندگان است. جو دامی روس، این نوع جو از کشوری صادر می شود که جز کشورهای بزرگ تو صنعت کشاورزی به ویژه کشت جو است و برزیل نیز به همین خاطر از این لحاظ نمیشه مقایسه کرد ولی می توان گفت که هر دو از نظر کیفی یکسان هستند. جو دامی روسیه محصولی است که توسط شرکت بازرگانی اریس وارد کشور می شود. جو دامی روس دارای خاصیت زیادی است که عبارتند از:

  • پروتئین بسیار زیادی نسبت به گندم و ذرت دارد.
  • حاوی میتوتین قابل توجهی نسبت به سایر جو دامی است.
  • لیزین زیادی دارد و در مقایسه با انواع جو دامی دیگر رقم قابل توجهی است
  • همچنین حاوی مقداری سیستئین است
  • تریپتوفان بیشتری دارد

بررسی ارزش غذایی جو دامی درجه یک

بررسی ارزش غذایی جو دامی درجه یک جو برای انواع دام ها ارزش غذایی بسیار زیادی دارد، که مواد و املاح فراوان و مفیدی در این غله نهفته است سبب شده تا ارزش غذایی آن بالا برود، ارزش غذایی این دانه بر اساس پروتینی که دارد. از این رو وجود پروتئین زیاد در این دانه سبب شده تا با ارزش ترین خوراک برای دام ها به شمار برود. پروتئین، متیونین، لیزین، و… بیشتری دارد و همچنین از نظر اسید آمینه و، ویتامین های c، dو a و ماده معدنی کلسیم فقیر می باشد. جو به دلیل سرعت سریع تر تخمیر نشاسته در مقایسه با ذرت، ترکیب همزمان تر انرژی و نیتروژن را فراهم می کند و در نتیجه باعث بهبود جذب مواد مغذی میکروبی می شود. بالا بودن ارزش غذایی این غله سبب شده تا پرورش دهندگان و دام داران به خرید و دادن آن به دام ها بیشتر به پردازند. مواد و املاح که در این دانه موجود می باشد هر چه بیشتر باشد ارزش آن بالا تر می رود.

از ویژگی های مهم نخود سبز می توان به زیبایی ظاهر آن و به رنگ طبیعی سبز و با طراوت آن اشاره کرد این محصول دارای ظاهری زیبا است که رنگ و بوی خاص را به انواع غذاها و سالادهای می بخشد.

یکی از سنت های قدیم در فراوری جو خیساندن ان می باشد. از قدیم ایام، قبل از استفاده از جو آن را به مدت یک روز تا دو روز در اب خیس می کردند، که باعث نرمی و متورم شدن دانه ها می شد و در عوض خوش خوراکی را به وجود می اورد. بر اساس پژوهش های انجام شده، در این روش فراوری در مقایسه با سایر روش ها هیچ مضراتی ندارد. ولی به طور کل جهت پروار بندی بهتر این است که دانه ها به چند قطعه به حالت بلغور یا اسیاب شده در بی ایند که از روش های ان می توان استفاده از اسیاب کردن با اسیاب های غلتکی و یا چکشی را نام برد.

سفارش عمده جو دامی درجه یک فله

سفارش عمده جو دامی درجه یک فله فروش عمده جو دامی درجه یک هم به صورت فله ای و هم بسته بندی شده توسط نمایندگی های فروش مواد غذایی دامی در سراسر کشور صورت می گیرد و همچنین فروشگاهای اینترنتی معتبر نیز اقدام به فروش جو مرغوب به صورت فله ای و بسته بندی شده کرده اند، که مشتری می تواند به مقدار مورد نیاز خود،به صورت فله ای سفارش دهد

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *