جو دامی یکی از مهمترین فرآورده هایی است که در نهاده و کنسانتره دام و طیور مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل عرضه عمده این محصول توسط مراکز مختلف انجام می‌شود. بازار عرضه کننده جو دامی قزاقستان، از مهمترین بازارهای است که در حوزه تجارت این محصول فعالیت می‌نماید. جو دامی عمده قزاقستان از حیث سطح کیفی دارای بهترین کیفیت است و از گمرکات کشور با قیمت ارزان و اقتصادی وارد بازار می‌گردد و به صورت گسترده در صنعت دام و طیور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عرضه کننده جو دامی قزاقستان عمده

مشخصات انواع جو دامی وارداتی چیست؟

مشخصات انواع جو دامی وارداتی چیست؟

انواع جو دامی وارداتی از لحاظ مشخصات فیزیکی و ترکیبات گیاهی دارای سطح کیفی بسیار بالایی است. جو وارداتی دارای دانه های درشت و فاقد هر گونه محصول نامرغوب، شکسته و یا سیاه شده است، این جو در به صورت صنعتی در کشورهای مبدا فرآوری می‌گردد و به بهترین شکل ممکن و در بسته بندی های تجاری و بهداشتی وارد بازارهای مصرفی می‌شود. یکی از مهمترین مواردی که در انواع جو وارداتی مهم است میزان ترکیبات آلی و مواد معدنی موجود در آن است. جو با کیفیت وارداتی از این حیث دارای بالاترین سطح مواد آلی است. سرشار بودن از املاح و ویتامین‌های ضروری یکی از مهمترین مشخصات جو وارداتی است.

دیگر مشخصه مهم جو وارداتی فیبر بالا است. این ترکیب از بروز مشکلات گوارشی و روده‌ای در دام جلوگیری کرده و در نتیجه به رشد مطلوب دام کمک می‌کند. می توان میزان فیبر مطلوب را نیز یکی از مشخصات مهم جو وارداتی دانست که این محصول را از سایر غلات متمایز می‌سازد، جو وارداتی برای ورود به بازار و صنعت تولید و پرورش انواع دام، با تحقیقات علمی در آزمایشگاه‌های مدرن مورد بررسی قرار گرفته و پس از اینکه سلامت و کیفیت آن مورد تایید قرار گرفت وارد بازار می‌شود.

راهنمای تهیه جو دامی بهترین خوراک دام

راهنمای تهیه جو دامی بهترین خوراک دام

گروه غلات ویژه جو یکی از مهمترین ترکیبات برای فرآوری نهاده و خوراک دام به شمار می‌رود که در گونه‌ها و ارقام مختلف در بازار وجود دارد. تنوع بالای این محصول این امر را ایجاب می‌نماید تا خریداران و صنعتگران حوزه دام و طیور برای خرید محصول نکاتی را رعایت کنند تا بتوانند بهترین محصول را با توجه به بودجه خریداری نمایند.

در ادامه نکاتی به عنوان راهنمای تهیه جو دامی که بهترین خوراک دام به شمار می‌رود ارائه می‌گردد:

  • خریداران در وهله نخست باید توجه داشته باشند که خرید خود را از طریق مراکز انجام دهند که کیفیت، تازگی و مرغوبیت جو را تضمین می‌نماید. این مراکز به صورت بدون واسطه با تولیدکنندگان در ارتباط هستند و بهترین محصولات را ارائه می‌نماید.
  • بررسی ویژگی های ظاهری جو یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی است که در زمان خرید جو دامی باید باید به آن توجه شود. جو دامی با کیفیت فاقد هرگونه فساد است. وجود مشکلاتی مانند آفات گیاهی، فساد، رطوبت و سیاه شدگی موجب می‌شود که در فرایند تهیه خوراک دام و طیور با استفاده از جو مشکلاتی به وجود آید و در نهایت محصول نهایی، کیفیت لازم را نداشته باشد.
  • توجه به نوع بسته بندی محصول و نوع ارائه آن از دیگر نکات مهمی است که خریداران باید در زمان خرید جو وارداتی به آن توجه کنند.

پخش ارزان جو دامی عمده بدون واسطه

پخش ارزان جو دامی عمده بدون واسطه

پخش جو دامی ارزان عمده به شکل بدون واسطه یکی از روش‌های عرضه این محصول است که موجب شده انواع جو وارداتی و داخلی با قیمت مناسب و به شکل تازه وارد صنعت تولید و پرورش دام شود. در این نوع پخش، بهترین محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خریداران می‌رسد و موجب تسریع در روند فعالیت صنایع می‌شود.

جو یکی از مهمترین ترکیبات مورد استفاده در کارخانجات تولید نهاده و کنسانتره است که به دلیل داشتن ترکیبات مفید برای دام، صرفه اقتصادی و در دسترس بودن بسیار پرفروش است و صنعتگران تلاش می‌کنند تا بهترین نوع جو دامی را تهیه نمایند تا تولید دام به شکل صنعتی و حرفه‌ای انجام گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *