سایت های فروش جو دامی عرضه کننده این محصول به صورت اینترنتی به مشتریان است و مشتریان می توانند این محصولات را از این طریق خریداری فرمایند. ما نیز جهت نیاز های دامداران سایت هایی ایجاد نموده ایم که خریداران می توانند در هر مکانی جو دامی ارزان را به صورت عمده سفارش دهند و سپس فروشندگان ما آن را در مکان و زمان معینی به خریدار تحویل دهند.

عرضه کننده جو دامی ارزان

نقش جو در رشد دام

نقش جو در رشد دام جو به صورت عمده در کشور ما برای مصرف دام مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از اصیلترین اقلام در جیره غذایی دام محسوب می شود. امروزه دامداری های بزرگ پروار دام از جو به صورت وسیع استفاده می نمایند و از آن نسبت به سایر غلات بیشتر برای پروار دام استفاده می نمایند.

در کنسرو نخود فرنگی مواد نگهدارنده به مقدار زیاد وجود ندارد، اما بهتر است پس از خرید آن را مدت زمان کوتاه مصرف کنید.

جو از دو جهت باعث می شود که رشد دام افزایش پیدا کند. در وهله اول به عنوان تامین کننده انرژی و در وهله دوم جهت تامین پروتیین مورد نیاز دام مورد استفاده قرار می گیرد.

پروتیین، متیونین، لیزین، سیستئین، تریپتوفان موجود در جو نسبت به سایر غلات و مواد تغذیه ای دام مثل ذرت بیشتر می باشد. نشاسته در جو به سرعت تخمیر می شود و باعث می شود نیتروژن و انرژی همزمان با هم ترکیب شوند. بدین طریق جو بهتر از سایر غلات مانند ذرت به جذب مواد مغذی میکروبی در دستگاه گوارش دام اثر می گذارد.

جو را به صورت های گوناگونی از جمله آسیاب شده، به شکل کامل، پلت و غلتک کردن مورد استفاده دام قرار می دهند.

البته باید نکاتی را در مورد میزان استفاده جو برای پروار دام مورد توجه قرار داد.

جو نسبت به دیگر خوراک های دام کم تر خوش خوراک بوده و در صورت استفاده زیاد موجب نفخ شکم دام می گردد. بنابراین باید با احتیاط و به میزان کافی مصرف شود.

همچنین اگر جو زیاد به مصرف دام برسد باعث نرمی گوشت دام می گردد و این گوشت بازار پسندی مناسبی ندارد.

فروشگاه خرید جو دامی ارزان

فروشگاه خرید جو دامی ارزان فروشگاه های زیادی در سطح شهر های ایران خوراک دام را به روش های گوناگون از جمله پلت، آسیاب شده، جو کامل و… به مشتریان و دامداران عرضه می کنند.

ما همچنین در این راستا فعالیت هایی جهت تولید جو ارزان و پخش آن به دامداران انجام داده ایم. خریداران این محصول می توانند به صورت حضوری و مستقیم به فروشگاه جو دامی مراجعه نمایند و این محصول را از فروشندگان ما با قیمت مناسب خریداری نمایند.

همانطور که اشاره شد نخود سبز در بازار یکی از حبوبات می باشد که بصورت دانه های سبز در غلافی سبز رنگ است و به صورت تازه در بازار عرضه می شود.

همچنین سایت های فروش ما به عرضه و پخش این محصول به صورت اینترنتی پرداخته است. خریداران می توانند این محصول را به صورت عمده از این سایت ها سفارش دهند و سپس آن را در محل مورد نظر خود دریافت نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *