از زمان های قدیم افراد در وعده صبحانه خود از جو دوسر به شکل حریره یا همراه با آب و بخارپز شده استفاده میکردند چرا که جو دوسر غله ی سبوسداری است که گلوتن ندارد و منبع بزرگی از ویتامین ها و مواد معدنی ،فیبر و آنتی اکسیدان است .

یکی از انواع آن جو دوسر پرک درشت میباشد .مصرف جو دوسر پرک به دلیل وجود فیبر بتاگلوکان سبب کاهش کلسترول و قند خون میشود و نه تنها صبحانه ای لذیذ است بلکه سیر کننده هم هست از این رو با کالری کمتر سبب کاهش وزن نیز میشود .

عرضه مستقیم جو دوسر پرک درشت

آیا می دانستید جو دوسر فوق العاده مغذی است؟

آیا می دانستید جو دوسر فوق العاده مغذی است؟ همانطور که در بالا اشاره شده جو دوسر خواص زیادی دارد که در اینجا به شرح این خواص میپردازیم.

جو دو سر نشاسته و مواد غذایی و خواص معدنی بیشتری نسبت به سایر مواد غذایی هم ردیف خود همچون نان تست ،سیب زمینی و … دارد . جو دوسر انواع مختلفی دارد همچون جو کامل پوست کنده،بلغور جو دوسر ،جو دوسر پرک خرد شده ،مصرف انواع جو مطابق سلیقه افراد است و هر کدام یک از این جوهای دوسر خواص کلی یکسانی دارند.

جو دوسر از نظر وجود کربوهیدارت ها ،چربی و پروتیئن بسیار غنی است .وجود کربوهیدارات در جو دوسر انرژی موردنیاز ورزشکاران برای تمرینات بدنسازی و ورزشی تامین میکند
. همچنین به دلیل وجود فیبر فراوان مصرف آن در وعده های غذایی سبب کم شدن اشتها و در نتیجه لاغری و کاهش وزن میشود .مقادیر بالای فیبر در جو دوسر همچنین به بهبود حرکات روده کمک میکند و یبوست را برطرف مینماید.
از دیگر ویتامین های موجود در جو دوسر میتوان به ویتامین e آن اشاره کرد این نوع ویتامین سبب کاهش جذب کلسترول از روده و حفظ سلامت قلب میشود.
جو دوسر مقادیر بالای کلسیم و سیلیکون دارد از این رو مصرف آن سبب تقویت استخوان ها و جلوگیری از پوکی آنها میشود.


جو دوسر در کاهش حساسیت های پوستی نظیر اگزما نیز نقش اساسی دارد.

واردات جو دوسر پرک درشت

واردات جو دوسر پرک درشت جو دوسر پرک درشت یکی از بهترین انواع جو دوسر و ماده ی غذایی قدرتمند برای دیابتی ها محسوب میشود و اگرچه کاشت داشت و برداشت این نوع جو دوسر در بسیاری از مناطق ایران وجود دارد اما به سبب صادرات این محصول به کشور های مختلف ممکن است نیاز بازار با تولیدات داخلی پاسخ داده نشود.

از این رو این کمپانی اقدام به واردات جو دوسر با کیفیت بالا نموده است و عرضه مستقیم جو دوسر قسمتی از فعالیت مراکز اینترنتی و فروشگاه های انلاین این کمپانی است.

اما عرضه جو دوسر تنها به صورت آنلاین نیست بلکه این کمپانی جهت راحتی مشتریان خود این محصول را به صورت حضوری نیز عرضه میکند .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *