عرضه مستقیم جو دامی عمده این امکان را برای خریداران و دام پروران گرامی فراهم می کند تا بهترین جو دامی را با ارزان ترین قیمت و به شکلی مستقیم خریداری کنند. ارائه مستقیم جو دامی با حذف دلالان و واسطه گران باعث کاهش قیمت برای مصرف کننده می شود و علاوه بر این با خرید عمده از پرداخت هزینه های اضافی و خرید دوباره جلوگیری می شود و دیگر نیاز نیست وقت و زمان خود را صرف خرید دوباره کنید.

عرضه مستقیم جو دامی داخلی عمده

آشنایی با ترکیبات موجود در جو دامی

آشنایی با ترکیبات موجود در جو دامی

جو دامی از پر مصرف ترین غلات برای تغذیه دام ها و طیور است بنابر این آشنایی با ترکیبات آن و خرید جو دامی با کیفیت از تولیدکنندگان جو دامی می تواند در تصمیم گیری و سلامت دام ها بسیار موثر باشد چرا که با این کار علاوه بر خرید جو مقوی و مرغوب از تولید کنندگان و عرضه کنندگان جو داخلی نیز حمایت می‌شود.

ترکیبات موجود در جو دامی باید مواد مغذی لازم برای بدن طیور و دام ها را تامین کنند به همین دلیل جو دامی بی کیفیت که فاقد پروتئین و مواد مغذی لازم باشد می تواند برای سلامت دام بسیار مضر باشد و در طولانی مدت باعث کاهش سیستم ایمنی دام ها و مریض شدن آن ها شود که در نهایت تلف شدن دام و خسارات سنگین را برای دامدار و پرورش دهنده ها به دنبال دارد.

حدود ده درصد از جو از پروتئین و تقریبا دو درصد آن از خاکستر جو دامی تشکیل شده است و همچنین نشاسته و اسید های آمینه از دیگر مواد تشکیل دهنده جو هستند ه اما دانه های جو از ویتامین ها و مواد معدنی کمی برخوردار هستند و در جیره غذایی دام ها و طیور باید از جو به عنوان مکمل غذایی استفاده کرد چرا که نمی تواند به طور کامل ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز دام را فراهم کند از جو از غلات مورد علاقه دام ها می باشد و از پروتئین مناسبی برای دام ها برخوردار می باشد.

باکیفیت ترین جو دامی چه مشخصه هایی دارد؟

باکیفیت ترین جو دامی چه مشخصه هایی دارد؟

جو دامی با کیفیت و مرغوب ویژگی هایی دارد که باید هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. جو دامی داخلی از با کیفیت ترین انواع جو است و می تواند با جو وارداتی و خارجی رقابت کند چرا که جو داخلی در بهترین شرایط آب و هوایی و زیستی پرورش داده می شود و کیفیتی ممتاز دارد.

از مشخصه های مهم در بررسی جو دامی این است که دانه های جو یکدست و خوش رنگ باشند یعنی دانه های خراب نداشته باشند و یا مواد اضافی و زائد در میان آن وجود نداشته باشد و همچنین مواد تشکیل دهنده آن از مقادیر کافی پروتئین و مواد مغذی برخوردار باشد.

تولیدکنندگان برتر جو دامی درجه یک عمده

تولیدکنندگان برتر جو دامی درجه یک عمده

تولیدکنندگان برتر جو دامی درجه یک این محصول را به صورت عمده و مستقیم ارائه می دهند که این روش خرید و فروش مزایای ویژه و بسیاری را برای خریدار و نیز فروشنده به ارمغان می آورد. با خرید آنلاین و غیر حضوری در وقت و انرژی خود صرفه جویی می کنید و نیازی ندارید تا به دنبال مکان و زمان مناسب خرید جست و جو کنید.

همچنین علاوه بر این خریداران می توانند برای دریافت راهنمایی های لازم و اطلاع دقیق از قیمت و کیفیت جو دامی با مشاوران فروش و کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایند و به طور کامل از خرید خود اطمینان حاصل کنند. همان طور که مستحضر هستید با دسترسی آحاد مردم به تکنولوژی و تجهیز اقصی نقاط جهان به اینترنت بسیاری از رویدادهای زندگی شکلی نوین و جدید به خود گرفته‌ اند که خرید و فروش نیز از این قاعده مستثنا نیست به طوری که هر ساله شاهد رشد 15 درصدی کسب و کار اینترنتی نسبت به نوع سنتی هستیم.

علاوه بر موارد گفته شده امروزه با توجه به شیوع بیماری کرونا تولید کنندگان با ارائه محصول به شکل آنلاین و غیر حضوری گامی مثبت در جهت جلوگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال آن برداشته اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *