کشور ما جزو برترین صادر کنندگان جو دامی باکیفیت فله ای می باشد که این جور را به کشورهای همسایه صادر می‌کند. جو به عنوان یکی از محصولات بسیار موثر در افزایش بازدهی و تولیدات دامی می‌باشد و می‌تواند در مدل‌های گوناگون مورد استفاده دام قرار بگیرد. این محصول در انواع متفاوت در بازار موجود می باشد که هنگام خرید باید مشتری دقت داشته باشد نوع با کیفیت و پربازده آن را خریداری نماید.

صادرکننده برتر جو دامی باکیفیت فله ای

نحوه تولید جو دامی باکیفیت با روش جدید

نحوه تولید جو دامی باکیفیت با روش جدید امروزه دامداران برای افزایش بازدهی دام‌های خود از لحاظ تولید گوشت و همچنین تولید شیر از انواع مختلف روش های تغذیه ای استفاده می‌کنند. یکی از این روش ها افزودن جو در برنامه غذایی دام می باشد. در واقع جو را هم به صورت عادی و هم به صورت کنسانتره می‌توان به برنامه غذایی دام ها افزود.

  • تولید جو در روش های متفاوتی انجام پذیر می باشد به عنوان مثال یکی از این روش ها کشت جو در ابتدای بهار است که کشاورزان آن را به زمین کشت منتقل می کنند و بدون هیچ گونه آبیاری مصنوعی منتظر رشد آن می‌باشند. آبیاری جو در این روش به وسیله آب باران انجام می‌شود، و در انتهای بهار و اوایل تابستان قابل برداشت می باشد.
  • روش دیگر همچون انواع دیگر محصولات کشاورزی بوده و به صورت انبوه کاشته و سپس توسط روش‌های آبیاری سنتی یا مدرن پرورش داده می شود. غالباً این محصول هم به صورت وارداتی در بازار فروش موجود میباشد و هم از نوع کشت داخلی به وفور در بازار پیدا میشود.
  • علاوه بر آن، تولید جو دامی از بذرهای دستکاری ژنتیکی نیز در عصر جدید به صنعت کشاورزی راه پیدا کرده اند. در واقع بذر این جو ها بازدهی بیشتری داشته و از لحاظ تغذیه ای نیز غنی تر می باشند.

انواع جو دامی باکیفیت بدون وجود ضایعات

انواع جو دامی باکیفیت بدون وجود ضایعات انواع جو دامی بدون وجود هیچ گونه ضایعات و به‌صورت کاملاً خالص در بازار فروش عرضه شده اند. جو سرشار از پروتئین و کربوهیدرات می‌باشد و به همین جهت یک منبع غنی برای دام های شیرده و دامهای پرواری می باشد بسیاری از مراکز پرواربندی حتماً از جو به منظور افزایش حجم عضلانی و همچنین حجم گوشت دام های خود استفاده می کنند.

  • وقتی که جو از زمین کشاورزی چیده می شود می بایست به وسیله دستگاه های مخصوص از کاه جو جداسازی شود علاوه بر آن پس از این که دانه های جو از کاه به صورت کامل جدا شدن در طی مراحل بعدی می‌بایست در دستگاه‌های بوجان نیز از انواع مختلف سنگ و کلوخ نیز جدا شوند.
  • وجود انواع ضایعات همچون سنگ یا انواع مختلف علوفه های ناخالص هم باعث افزایش وزن جو می شوند و برای خریدار مقرون به صرفه نیستند و هم هنگام تغذیه دام باعث پایین آمدن سطح کیفی و غذایی جو می شوند. بنابراین هنگام خرید کاملاً مقرون به صرفه و عاقلانه است که از لحاظ ظاهری به جو توجه کنید و آن را بدون هیچگونه ضایعات و سنگ و کلوخ خریداری نمایید.
  • دقت داشته باشید که کیفیت جو بدون وجود ضایعات به محل کشت آن نیز بستگی دارد در بین کشت داخل جو هایی که در منطقه زاگرس کشت می شوند نسبت به انواع جاهای دیگر از لحاظ غذایی و ارزش تغذیه ای بالاتر می باشند.

فروش ویژه جو دامی باکیفیت با قیمت ارزان

فروش ویژه جو دامی باکیفیت با قیمت ارزان فروش جو باکیفیت و جو دامی فله ای در وب سایت ما به صورت عمده انجام می‌شود به هنگام خرید شما در ابتدا می توانید نوع جو مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. در واقع تمامی محصولات ما عاری از هرگونه مواد خارجی و ضایعات هستند و به همین دلیل وزن آن ها کاملاً خالص می باشد.

فروش جغد در مرکز فروشگاهی ما در تناژهای مختلف بسته به نیاز مشتری انجام می پذیرد لذا به هنگام نیاز از طریق لینکهای خرید ابتدا خرید خود را ثبت نمایید و مشاورین فروش ما در اسرع زمان ممکن با شما تماس گرفته و محصول شما را به محل مورد نظر شما ارسال خواهند نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *