جو دو سر جزء یکی از مقوی ترین و خوشمزه ترین خشکباری است که باید روزی یک وعده توسط هر شخصی مصرف شود و حتما در رژیم غذایی وجود داشته باشد.

جو ها برای تمامی وعده های صبحانه، ناهار، شام قابل مصرف بوده و فیبر بسیار بالایی دارند و می توانند شخص را برای مدت طولانی سیر نگه دارند.

فیبر، از جمله مواد دیگری است که در حبوباتی همچون نخود به فراوانی یافت می شود؛ فیبر از جمله موادی است که برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز صادرات انواع جو دوسر پرک عمده، هر ساله مقدار انبوهی از جو های با کیفیت دهات بوکان به صورت بسته بندی شده و کیلویی و عمده به کشوری های مختلف صادر می کند.

صادرات انواع جو دوسر پرک عمده

تهیه اسکراب با جو دوسر

تهیه اسکراب با جو دوسر در این قسمت می خواهیم به بررسی و شناخت و همچنین تهیه یکی از شگفت انگیز ترین اسکراب های صورت و بدن جو دو سر بپردازیم:

اسکراب کردن جزء کار های لازم و ضروری است که باید هفته ای دو بار برای صورت و بدن انجام شود و با این کار پوست های مرده و بخش های آسیب دیده پوست جدا شده و دفع می شوند.

یکی از بهترین و قوی ترین اسکراب های موجود در دنیا، جو دو سر است. برای تهیه این اسکراب به دو طریق می توان اقدام کرد:

روش اول به این صورت است که جو های دو سر را در مقدار قابل توجهی شیر پاستوریزه خوابانده و اجازه دهید کاملا جو ها در شیر حل شوند و یک مخلوط خمیر مانند پدید آید و سبب برای اثر بخشی بیشتر می‌ توان به خمیر شکر دانه درشت را افزود و یا می توان قهوه اسپرسو را اضافه کرد.

خرید های مستقیم نخود فله ای کرمانشاه که از بازرگانی ها و عمده فروشی های بزرگ انجام می پذیرد نیز به دلیل حذف دست واسطه ها دارای قیمت مناسب تری هستند.

روش دوم به این شکل می باشد که جو های دو سر را با مخلوط کن های بسیار قوی پودر کرده و به صورت آرد جو در آورید و سپس یک قاشق غذا خوری عسل مایع را اضافه کرده و کمی شکر و یا قهوه را طبق سلیقه و ذائقه خود اضافه کنید و بعد قابل استفاده است.

عرضه کننده جو دوسر پرک عمده

عرضه کننده جو دوسر پرک عمده مرکز عرضه کننده جو پرک عمده، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به صورت های خرد نشده و هم پودر شده در بسته بندی های کوچک و بزرگ و همچنین به صورت های کیلویی و عمده به مشتریان خود عرضه می کنند.

تولید این جو های پرک به صورت کاملا بهداشتی و استریل انجام می شود و هیچ گونه دخالت دست و نیروی انسانی در تهیه آن ها وجود نداشته و تمامی مراحل با ضد عفونی کامل انجام می شود.

این محصول به صورت های خالص و طعم دار شده عرضه می شوند و طعم و اسانس های داده شده به جو ها کاملا طبیعی و ارگانیک است و هیچ گونه ماده شیمیایی در آن ها وجود نداشته و صرفا برای طعم بهتر استفاده می شود و هیچ ضرری نداشته و هیچ کدام از فواید جو را از بین نمی برد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *