شرکت صادرات سیلاژ بسته بندی، توانسته است سالانه مقدار زیادی از این کالای پر اهمیت را در اختیار دامداران عزیز قرار دهد. این شرکت چندین سال است که با در دست داشتن مجوز رسمی اداره کار و جهاد کشاورزی مشغول به فعالیت می باشد. سیلاژ محصولی می باشد که در صنعت دامپروری بسیار کاربرد دارد این محصول در بسته بندی های یکسان و کاملا بهداشتی در فروشگاه های مخصوص به خوبی مشاهده می‌گردد.‌ قیمت آن بسیار ارزان و مناسب می‌باشد.

شرکت صادرات سیلاژ بسته بندی

ویژگی سیلاژ خوب چیست؟

ویژگی سیلاژ خوب چیست؟ به نظر شما ویژگی سیلاژ خوب چیست؟ این سوالی است که برای هر فرد خریدار که در عرصه دامپروری فعالیت دارد بسیار مهم و حیاتی می باشد. همانطور که همه ما می‌دانیم سیلاژ نوعی غذای دامی است که زمینه تهیه آن از محصولات کشاورزی نظیر ذرت به دست می آید سیلاژ ذرت، می تواند به رشد و شیره دهی حیوانات نقش بسزایی را ایفاء کند.

این محصول پر طرفدار در بسته های متنوع قرار دارد فاقد از مواد ناخالصی است تازه و بدون هیچ گونه مواد سمی و یا مواد نگهدارنده می توان آن را به راحتی از فروشگاه ها و بازار های خیابانی خریداری کرد. برای آن که شما بتوانید این خوب بودن و خالص بودن آن را تشخیص کنید بهتر است نگاهی به سطح ذیل بیندازید:

  • سیلاژ باید دارای رنگ روشنی باشد
  • زیاد خشک نباشد
  • تازه و فاقد از آفت زدگی باشد

تمام موارد ذکر شده می تواند به شما کمک کند تا شناخت شما در مورد این خوراکی دامی افزایش یابد این محصول در از محصولات مختلف کشاورزی به دست می آید دامپروران عزیز برای شیر دهی و رشد سریع دام های خود این کالای شناخته شده را در اولویت کار خود قرار می دهند.

یکی دیگر از روش هایی که دامداران زحمت کش می تواند برای شناخت بهتر این محصول ایرانی آن است کمی از کالا در برای مدتی چند دقیقه در معرض نور خورشید قرار دهید پس از گذشت زمان چنانچه متوجه شدید که سیلاژ شکل ظاهری چرب و روغنی را دارد باید از خرید خود داری فرمایید.

دلیل روغنی بودن کار دست سود جویان و متخلفین می باشد چرا که با افزودن انواع مواد های ناخالص تلاش می‌کنند تا رنگ کالا را بهتر و نشان دهند در صورتی که، رنگ سیلاژ با کیفیت و خوب کمی روشن است و همچنین در بسته بندی مخصوص به فروش می رسد رعایت کردن چنین می‌تواند در سالم ماندن دام ها خالی از لطف نباشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم و اساسی این کالای پرکاربرد آن است که سیلاژ کمی رطوبت دارد. زیادی خشک و پودری نمی باشد دیگر آن که سیلاژ خوب در هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کیفیت آن ماندگاری دارد در آخر بدانید که این کالا در دارای نشان استاندارد از سمت جهادکشاورزی می باشد.

انواع سیلاژ علوفه ای بسته بندی

انواع سیلاژ علوفه ای بسته بندی انواع سیلاژ علوفه ای بسته بندی، در ایران بسیار می باشد که هرکدام از آن ها دارای نام و نام خاص می باشند. سیلاژ علوفه ای یکی از غذای مفید و ارزشمند دام ها به شمار می آید این کالا در صنعت دامپروری به خوبی پیشه گرفته است. سیلاژ امروزه، به خوبی تولید می گردد زیرا برای سلامت و رشد دام ها مفید و تاثیر گذار می باشد.

این محصول از پست مانده های محصولات کشاورزی مانند: جو ذرت، علف خشک ها فراهم سازی می‌گردد. تولید کنندگان برای شناخت بهتر آن ها را در نام و نشان های متفاوتی بسته بندی می نمایند تا افراد بتوانند انتخاب و خریدار بهتری را انجام دهند. حال ما هم نام چندین نوع این غذای دامی را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا درصورت برای دام های خود خرید آسان و به صرفه ای را داشته باشید:

  • سیلاژ بگر
  • سیلاژ یونجه
  • چاودا
  • گاورس
  • جو و گندم

این علوفات به صورت بسته بندی و کاملا بهداشتی در فروشگاه های معتبر داخل شهر های ایران موجود است سیلاژ سرشار از ویتامین ها و ارزش غذایی می باشد و سبب تقویت دام می شود دامداران این خوراکی به صورت مقرراتی همراه با سایر خوراک های دامی دیگر به دام های خود می خوانند تا تمام نیازهای بدن دام به خوبی تامین شود.

سیلاژ امروزه، در ایران به خوبی تولید می‌گردد و جزو ارقام صادراتی به شمار می آید. قیمت این کالای کاملا ایرانی بسیار ارزان و مناسب است. با کیفیت عالی و بی نظیری که دارد جزو ارقام پر مصرف در نزد ایران و سایر کشورهای جهان محسوب می‌گردد.

یکی دیگر از سیلاژ علوفه‌ای که شاید نام آن برای همه ما آشنا باشد سیلاژ باگاس می باشد که از علف خشک های باغات و مزارع تولید می‌شود این کالای پرطرفدار در بسته بندی وزنی به فروش می رسد قیمت ارزان و مناسب آن سبب شده است تا افراد زیادی آنرا جهت پرورش دام های خود خریداری کنند.

عوامل موثر بر قیمت سیلاژ علوفه ای

عوامل موثر بر قیمت سیلاژ علوفه ای عوامل موثر بر قیمت سیلاژ علوفه ای، شامل موارد زیادی است که ر ادامه آن ها را برای شما دوستان عزیز باز گو می‌کنیم. همانطور که مشخص شد سیلاژ علوفه ای غذای دامی است که تهیه آن از محصولات کشاورزی سرچشمه می‌گیرد.

این محصول در ایران توسط کارخانجات معتبر و شناخته شده که در این عرصه فعالیت دارند تولید می شود و پس از انجام مراحل قانونی وارد بازارهای داخلی و خارجی می‌شود عوامل موثر بر قیمت سیلاژ علوفه ای این چنین است:

  • نحوه تولید
  • میزان سفارشات
  • نوع بسته بندی
  • کیفیت محصول
  • طریقه صادرات

همه این موارد می تواند به خوبی بر قیمت گذاری محصول نام برده تاثیر گذار باشد. سیلاژ علوفه ای یکی از محصولات مهم صادراتی ایران است این خوراک دامی می تواند در اقتصاد کشور نقش مهمی را نشان دهد. خوشبختانه تولید کنندگان توانسته اند به تولید این کالای پرطرفدار افزود کنند. و آن را در اختیار دامداران خارج کشور قرار دهند.

توزیع انواع سیلاژ بسته بندی

توزیع انواع سیلاژ بسته بندی توزیع انواع سیلاژ بسته بندی، امروزه به سراسر شهرهای ایران گسترش یافت است توزیع کنندگان، توزیع این کالا را به صورت مستقیم و به صورت بسته بندی های متنوع به نزد متقاضیان می رساند سیلاژ علوفه ای، دارای قیمت مناسب و ارزان می باشد.

به خاطر داشته باشید، توزیع آن به سراسر شهرهای ایران در هر زمان از وقت امکان پذیر است و شما می‌توانید محصول را در کوتاه‌ترین زمان دریافت نمایید.

بد نیست بدانید توزیع این خوراک دامی به صورت مستقیم انجام می شود تا شما از نزدیک شاهد کیفیت و مرغوبیت آن باشید. سیلاژ تا به امروز توانسته است به عنوان بهترین کالای دامی خود را به جهانیان نشان دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *