جو از جمله غلاتی است که برای خوراک دام ها استفاده می شود و به رشد و وزن گیری آن ها کمک می کند. امروزه نیاز به پرورش دام و گوشت آن در کشورها به وفور احساس می شود. این دانه کوچک و پر خاصیت در بیشتر شهرهای کشور کشت می شود و هر ساله اراضی زیادی برای کاشت آن آماده می شود. تغذیه دام به این غلات وابسته است و به کمک آن می تواند به رشد و تکامل دست پیدا کند. این شرکت معتبر ، توزیع جو دامی ایرانی و گندم امروز تهران را به صورت عمده انجام می دهد.

شرکت توزیع جو دامی ایرانی

تفاوت جو دامی ایرانی با خارجی

تفاوت جو دامی ایرانی با خارجی جو دامی ایرانی و خارجی از نظر کیفیت، رنگ و حتی طعم نیز با یکدیگر متفاوت هستند. جو های ایرانی دارای پوستی نازک، مغزی درشت، طعمی عالی هستند ، در صورتی که جو های دامی خارجی از نظر رنگ، و طعم و سایز با آنها متفاوت می باشند گاه درشت تر و گاه کوچک تر می باشند. جو های ایرانی رنگ زرد و طلایی دارند اما جو های خارجی رنگی سفید دارند، جو های خارجی شکلی تپل دارند اما نمونه های ایرانی قد کشیدند تا هستند، پوست نمونه های ایرانی نازک تر از نمونه های خارجی می باشد.

وجود آب هوای متفاوت باعث شده تا جو های ایرانی و خارجی با یکدیگر متفاوت باشند. جو های ایرانی تو پر تر از رساند در نتیجه دام با مصرف میزان کمتری از آن احساس سیری می کند و پروار می گردد. با اطلاع از مشخصات جو ایرانی و جو خارجی می توان بهترین نوع را برای دام های خود انتخاب کرد و آنها را گوشتی تر و شیر آنان را بیشتر نمود. در مشخصات ظاهری و کیفیتی این جو ها خاک و آب نیز تاثیر زیادی می گذارد.

صادرات جو دامی ایرانی

صادرات جو دامی ایرانی بالا بودن کیفیت جو دامی ایرانی و مناسب بودن قیمت آن باعث شده تا کشور های زیادی خواهان آنها شوند که این امر زمینه صادرات آنها را فراهم آورده است، صادر کنده جو همواره برای به دست آوردن اعتبار و اعتماد مشتریان بهترین و با کیفیت ترین ها را مهیا کرده و ارسال می نماید. صادرات این محصول با تناژ بالا همیشه انجام می شود که برای مشتریان صرفه اقتصادی دارد. این سایت به عنوان توزیع کننده جو دامی در بازارهای داخلی و خارجی شناخته شده است. 

صادرات نخود سبز امروز نه تنها باعث ارز آوری و ایجاد اشتغال برای جوانان می شود اقتصاد کشور را هم دچار تحولات می کند و رونق می بخشد. افزایش صادرات این محصول سبب گشته تا تولیدات آن نیز با رشد انبوه مواجه شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *