کشور ما در زمینه تولید گندم در چند سال اخیر به خودکفایی رسیده است.ولی با این حال بعضی از گونه های خاص گندم را مجدد از کشورهای دیگر و هم مرز وارد میکنیم و در مقابل گندم امروز تهران داخل کشور را نیز به بعضی از کشورها صادر میکنیم.

مجموعه داهات بوکان به عنوان بزرگترین شرکت بازرگانی فعال در زمینه فروش گندم شکسته وارداتی در نظر دارد محصولات خود را در بستر اینترنتی دراختیار مشتریان قرار دهد

شرکت بازرگانی گندم شکسته وارداتی

خواص گندم شکسته در خوراک دام

خواص گندم شکسته در خوراک دام گندم به عنوان ماده غذایی پر ارزش در حدود ۸۰دصد مواد غذایی انسان دام پرندگان و حتی حشرات مورد استفاده قرار میگیرد.

گندم سرشار از نشاسته است و استفاده از گندم در انسان به صورت های درسته آرد شکسته و…در انواع غذاها استفاده میشود

علاوه بر این گندم در خوراک دام و پرندگان نیز به عنوان رژیم غذایی تقویتی مورد استفاده قرار میگیرد که علاوه بر اینکه مواد غذایی و انواع ویتامین های مورد نیاز دام را تامین میکند سیستم ایمنی آن ها را نیز در برابر شرایط جوی ناپایدار و شیوع آنفولانزا دامی مقاوم میکند

گندم شکسته در واقع گندم سالم می باشد که توسط دستگاه مخصوص مشابه آسیاب خورد و شکسته می‌شود تا به خوراک دام برسد

نشاسته موجود در گندم با پیوند بسیار قوی به هم چسبیده که اگر دام گندم را به صورت درسته مصرف کند باتوجه به سیستم گوارشی دام شکسته نمیشود و به صورت درسته درون شکم به آنها باد میکند و باعث آزاد سازی گازهای خطرناک و نفخ دام میشود بنابراین برای سهولت در مصرف دام باید از گندم شکسته شده استفاده کرد و بهتر است گندم را هم راه علوفه های دیگر ترکیب کرد تا دام دچار مشکلات گوارشی نشود.

علاوه بر این گندم شکسته را بعد از دوسالگی جوجه ها میتوان وارد رژیم غذایی جوجه ها کرد تا با ایجاد تحریکات و انقباضات سنگدان در بالغ شدن جوجه کمک شایانی میکند.

نخود سبز امروز تازه و مرغوب، حاوی مقادیر زیادی فیبر، پروتئین گیاهی و انواع املاح معدنی است، به همین علت در طب سنتی تاکید زیادی به مصرف آن برای تمام گروه های سنی به ویژه کودکان در حال رشد شده است.

بیشترین خواص گندم شکسته برای دام و پرندگان این است که باعث تسهیل هضم غذا و تسهیل جذب مواد پروتیینی موجود در خوراک دام میشود و سوخت و ساز بدن دام را بالا میبرد

توزیع گندم شکسته وارداتی مرغوب

توزیع گندم شکسته وارداتی مرغوب شرکت های مختلفی در زمینه فروش و توزیع گندم شکسته وارداتی مرغوب به سایر نقاط کشور فعالیت میکنند.

اما گاهی پیش می آید که بعضی از شرکت ها گندم های وارداتی را با گندم های داخلی مخلوط می‌کنند تا با سواستفاده از مردم به سودهای بالایی برسند

به همین دلیل توصیه میکنیم هنگام خرید گندم وارداتی دقت کنید محصول خود را از شرکت های بازرگانی معتبر تهیه کنید.

از جمله شرکت های معتبر و فعال در زمینه توزیع انواع گندم وارداتی و حبوبات شرکت پاهات بوکان می باشد

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *