نخود سفید بوکان با کیفیت بسیار عالی و دستچین شده کاملا خالص و بدن هیچ گونه ماده اضافه توسط شرکت بازرگانی این محصول ارائه می شود. این نخود ها سرشار از مواد پروتئینه و فیبر می باشند. در بسیاری از غذاها و فست فود ها مورد استفاده قرار می گیرند. از نخود سفید در صنایع غذایی جهت تولید انواع کنسرو به کار برده می شود. امروزه این نوع حبوبات به بسیاری از کشورهای خارجی صادرات گشته و از تجارت خوبی بهره مند هستند.

شرکت بازرگانی نخود سفید بوکان دستچین

مقایسه خواص دارویی نخود سفید و سیاه

مقایسه خواص دارویی نخود سفید و سیاه نخود سفید دارای خواص دارویی بسیار گسترده ای می باشد و در طب سنتی جهت درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گرفته است. این ماده سرشار از پروتئین و اسید امینه بوده و از ابتلا به سوء تغذیه پیشگیری می نماید. باعث می شود دوران رشد کودک و نوجوان به خوبی سپری گردد و عضلات قوی و استخوان های محکمی داشته باشند.

سایت ما یکی از سایت های فروش کنسرو نخود فرنگی می باشد که در حوزه فروش انواع کنسرو نخود فرنگی به صورت عمده فعالیت دارد.

همین حالا تلفن خود را برداشته و در سایت ما ثبت سفارش کنید و لذت خریدی آسان را تجربه کنید.

نخود سفید اعلا به دلیل داشتن انواع ویتامین ها و مواد معدنی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از ابتلا به سایر عفونت ها جلوگیری می نماید.

انواع نخود سیاه، سفید، زرد موجود می باشند اما هر کدام خواص مخصوص به خود را دارند و با هم متفاوت می باشند. نخود سفید از مرغوب ترین آنها بوده و به دلیل داشتن فیبر از بیماری از بیماری های گوارشی همچون انسداد روده پیشگیری می نماید.

عرضه مستقیم نخود سفید بوکان

عرضه مستقیم نخود سفید بوکان عرضه مستقیم نخود سفید بکان در بازار داخلی باعث شده تا این ماده پروتئینه با کمترین هزینه به دست مشتریان برسد. نخود سفید یک نوع از حبوبات پر مصرف و سرشار از فیبر و پروتئین می باشد. تولیدکنندگان نخود سفید بوکان این محصول را با بهترین کیفیت جهت فروش عرضه می نماید. از نخود سفید در بسیاری از خورشت ها و سالادها استفاده می گردد. بسیار خوشمزه و فوق العاده پر خاصیت می باشند. تولید کنندگان این حبوبات شرایطی را مهیا نموده اند تا این محصول با قیمت مناسب تری به دست مشتریان برسد. این نخودها از نظر کیفیت در بالاترین سطح قرار دارند. بسیار مرغوب بوده و در بسته بندی های یک کیلویی و یا به صورت فله جهت فروش ارائه می شوند. می توان این محصول را به صورت مستقیم با هزینه کم سفارش داد و یک خرید پر سود را تجربه نمود.

شما عزیزان برای خرید نخود سبز در بازار از این سایت های معتبر می توانید با مراجعه به این سایت ها از انواع نخود سبز که به صورت تازه و یا کنسرو شده هستند اطلاع پیدا کنید.

شرکت پخش نخود سفیر بوکان روش های مختلفی جهت ارتباط مستقیم با مشتریان در نظر گرفته است. این نخود های مرغوب، تازه و باکیفیت به بسیاری از کشورهای خارجی نیز صادر می گردند و در بازار خارجی یک برند شناخته شده و معتبر می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *