خوراک و دام طیور پرشیان درجه یک بوده و شرکت های تولید آن به شدت در حال رقابت می باشند، و بسیاری از افراد هستند که این جو را برای دام و طیور خود خریداری می کنند. و از نظر قیمت و کیفیت به شدت در حال رقابت هستند. شرکت بازرگانی جو دامی درجه یک بسیار معتبر در این عرصه ی تولیدی می باشند و بهترین ها را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می کند.

شرکت بازرگانی جو دامی درجه یک

کدام فصل برای خرید جو مناسب تر است؟

کدام فصل برای خرید جو مناسب تر است؟ شاید تا کنون برای شما هم سوال شده باشد که کدام فصل برای خرید جو مناسب تر است؟ امروز به بررسی و رفع این سوال می پردازیم. زمان برداشت و جمع آوری جو داخلی فصل تابستان می باشد، و در فصل های دیگر بیشتر خریده می شود.

اگر شما در همان فصل تابستان و نهایتا مهر ماه جو دامی درجه یک را خریداری کنید، مطمئن باشید مرغوب ترین و بهترین جو ممکن در بازار را خریداری کرده اید. قیمت جو دامی درجه یک ایرانی نسبت به نمونه خارجی آن کمی بیشتر بوده، چون از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار است.

اگر می خواهید در خرید خوراک دام خود کاملا صرفه جویی کنید و تا حد امکان خرج ها را پایین آورید، بهتر است از استان ها و شهر های اطراف خود خریداری کنید که هزینه ی باربری برای شما کم تر شود و حدالامکان از درب کارخانه به صورت مستقیم جو دامی خود را خریداری کنید تا برای شما با قیمت مناسب تری حساب شود. به دلیل وجو سرشار فیبر و برای کاهش وجود کانیبالیزم دیگر خواری، استفاده از جو دامی بسیار هوشمندانه و عاقلانه می باشد.

مرجع فروش جو دامی درجه یک

مرجع فروش جو دامی درجه یک برای خرید جو دامی فروشگاه های زیادی هستند که کلا مواد غذایی دام ها را به فروش می رسانند، مرجع فروش جو دامی درجه یک در تلاشند، تا جو هایی را به فروش برسانند که از نظر کیفیت و مرغوبیت در درجه اول قرار دارند.

این مراجع جو دامی داخلی و یا جو دامی خارجی و وارداتی را با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رسانند و چه به صورت فله و چه به صورت بسته بندی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. شرکت بازرگانی جو دامی از بزرگترین شرکت ها و بزرگ ترین رقیب های فروش جو دامی می باشد.

جو خارجی عرضه ی بالاتری نسبت به جو داخلی دارد به همین دلیل قیمت آن هم کمتر است، اما باید در نظر داشته باشید که تاثیری که جو بر روی دام و طیور شما می گذارد، در کنار قیمت آن بسیار مهم می باشد و این را بدانیم که کشور ما نیز در تولید محصولات دامی پیشرفت و رشد خوبی را تا کنون داشته است. مرکز فروش جو دامی فروش بالاتری نسبت به سال های گذشته ی خود دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *