از مهمترین عواملی که می تواند در کیفیت محصول نخود تولیدی از مزرعه دارای اهمیت بسیار زیادی باشد بذری است که برای کشت مورد استفاده قرار گرفته است زیرا می توان به طور مستقیم بر کیفیت محصول نهایی تاثیرگذار باشد.

سفارش بذر نخود ایرانی تازه از فروشنده برتر این محصول انجام می شود و کشاورزان و کسانی که در مقدار زیاد این بذر را برای فروش یا صادرات نیاز دارند می توانند نیاز خود را از طریق این فروشنده به راحتی تامین کنند.

سفارش بذرنخود ایرانی تازه

ویژگی های بذر نخود مرغوب

ویژگی های بذر نخود مرغوب برای به دست آوردن بهترین نوع بذر نخود مرغوب باید از ویژگی های یک بذر با کیفیت برای این کار باخبر بود تا بتوان بر اساس این ویژگی های بذر مناسب را استفاده کرد و محصول خوبی را از آن به دست آورد؛ برخی از این ویژگی ها به طور خلاصه عبارتند از :

  • وزن هزار دانه در این بذر باید بیشترین مقدار ممکن باشد و بهترین این بذر نسبت به بقیه باید دارای وزن بیشتری باشد که به معنی داشتن مواد کربوهیدرات فراوان است و ارزش غذایی بیشتری نیز دارد.
  • این بذر باید کاملا بوجاری شده باشد و از هر نوع مواد اضافی مانند دانه های پوچ و ساقه و برگ خشکیده نخود عاری باشد.
  • بذر های شکسته و آسیب دیده در آن وجود نداشته باشد و در سطح محصول نباید هر نوع لکه سیاه و غیره موجود باشد که نشان دهنده بیماری قارچی است.
  • قوه نامیه بذر بالا باشد به این معنی که درصد جوانه زنی این بذر باید حداکثر مقدار ممکن باشد که در بهترین های این بذر بالای 90% است.
  • یکنواختی شکل و اندازه در دانه ها بیشترین مقدار باشد به این معنی که دانه ها باید یک شکل و یک اندازه باشند تا محصول تولید نیز اینچنین بوده و ارزش صادراتی بالایی داشته باشد.

قیمت تمام شده بذر نخود ایرانی

قیمت تمام شده بذر نخود ایرانی قیمت تمام شده بذر نخود ایرانی برای کشاورزان و خریداران این محصول دارای اهمیت زیادی است زیرا به طور مستقیم روی نرخ نهایی محصول برداشت شده تاثیر مستقیم دارد؛ بنابراین خریداران می توانند با تهیه بهترین این محصول با قیمت مناسب سود بیشتری از کاشت یا فروش این محصول داشته باشند.

قیمت تمام شده این بذر ایرانی به فرآیند بوجاری این محصول بستگی دارد که به خوبی انجام شده باشد تا محصول نهایی عاری از هر نوع بذرهای پوچ و شکسته باشد و بذری که کلیه مراحل اصلاحی و پاک سازی در آن به خوبی صورت گرفته باشد دارای قیمت بالاتری است.

خریداران می توانند برای اطلاع از قیمت تمام شده این بذر با فروشنده آن ارتباط برقرار کنند و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن برای آدرس خود اقدام کنند تا در کیسه های مناسب و با نرخ بسیار مناسب برای آنها ارسال گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *