جو دامی خراسان یکی از بهترین محصولات به شمار می رود و ارزش فراوانی در این عرصه دارد. بیشتر کسانی که در زمینه تولید جیره های دامی فعالیت می نمایند، به دلیل کیفیت بالایی که این غلات دارد، از آن در فرآورده های خود به اشکال مختلفی استفاده می نمایند. باید گفت کارخانه جو این محصولات را با درجه بالای مرغوبیت عرضه می کند. اما در ادامه ما به راهنمای خرید و همینطور بررسی جو می پردازیم.راهنمای خرید جو دامی خراسان

نقش جو در پرورش دام چیست؟

نقش جو در پرورش دام چیست؟ می دانید نقش جو در پرورش دام چیست؟ این گیاه یکی از دانه های قدیمی می باشد که دامداران از آن برای فربه شدن و همینطور تقویت بهتر گاو، بز، گوسفند و غیره استفاده می کردند. امروزه نیز به علت داشتن فواید زیاد، یکی از غلات پرمصرف در این زمینه به شمار می رود.

برای این که بهتر با فواید این ماده غذایی مخصوص دام ها پی ببرید، ما جدول ارزش غذایی آن را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • چربی موجود در آن 2.5 درصد است.
  • حاوی 57 درصد نشاسته می باشد.
  • در آن 2.6 درصد خاکستر وجود دارد.
  • پروتئین خام آن به 12.3 درصد می رسد.
  • الیاف خام موجود در این غلات 5.1 درصد می باشد.

بد نیست به این موضوع هم دقت نمایید که این فرآورده باعث تسریع تخمیر نشاسته می گردد که همین موضوع سبب یکجا شدن همزمان نیتروژن و انرژی شده که برآیند آن بهبود جذب مواد مغذی گوناگون است. این کمک می کند تا دام ها بیشتر مواد اولیه مورد نیاز بدن خود را جذب کنند و سالم بمانند.

اما در استفاده از جو یک سری محدودیت ها نیز وجود دارد که در جیره نویسی به آن توجه زیادی شده است. اصولاً تاکید می کنند که برای گاو های شیری، پرواری و میش، 50% از آن را استفاده کنید. برای بره های باید 25% از جیره شان جو داشته باشد، با این که جیره رشد نزدیک 30% درصد است.

کارخانه فروش جو دامی در خراسان

کارخانه فروش جو دامی در خراسان تولید جو دامی خراسان توسط بهترین کارخانه صورت می گیرد. فروش محصول را هم شرکت با در نظر گرفتن چگونگی بازار و همینطور رضایت مشتریان انجام می دهد. باید بگوییم که مرغوب ترین نوع جوهای مخصوص دام ها، خصوصیاتی دارند که در راس آن تمیز بودن و خالصی مطرح است.

این محصولات هیچ نوع دانه های گیاهان دیگر در آنها مخلوط نیست و در همین حال عاری از شن ریزه و خاک می باشند. آنها را کارخانه طی یک فرآیندی بوجاری نموده و سپس برای عرضه در کیسه های بزرگ و همچنین کوچک قرار می دهد. باید گفت، ارائه نیز به سراسر کشور انجام می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *