نخود دیم صادراتی تولید مناطق مختلف از ایران است که با رنج های قیمتی مختلف به مشتریان معرفی می‌ شود. نخود ایرانی در بازار خرید و فروش عمده با قیمت فوق العاده عالی نسبت به کیفیت بالای  این محصول به مشتریان معرفی می شود و در بسته بندی های منحصر به فرد در اختیار بازرگانی های صادراتی قرار می‌ گیرد.

خرید عمده نخود دیم صادراتی

بررسی مزایا استفاده از نخود دیم

بررسی مزایا استفاده از نخود دیم اگر به بررسی مزایای استفاده از نخود دیم ایرانی بپردازیم  می توانیم بگوییم نخود دیم ایرانی همان طور که از نامش بر می آید به صورت دیم و بدون آب کاشته می ‌شود و کاشت آن در فصل پاییز و زمستان دیده می ‌شود که  بارش باران بسیار شدید است. در تولید نخود دیم ارگانیک از هیچ گونه کود های شیمیایی استفاده نمی‌ شود و این محصول نسبت به دیگر نخود ها از خواص فوق العاده برخوردار است.

از دیگر مزایای استفاده از نخود دیم و لپه فله امروز این است که این محصول در ابعاد درشت نسبت به نخود های آبی در بازار موجود است و رنگ سفید تری نسبت به آنها دارد.

از بهترین و با کیفیت ترین انواع نخود نخود دیم موجود در بازار می ‌توان به نخود دیم کرمانشاه در ابعاد و سایز های درست اشاره کرد که در گروه کالاهای صادراتی به دیگر کشور ها قرار می گیرد و مشتریان زیادی  را در بازار های داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است.

فروش ویژه نخود دیم دانه درشت

فروش ویژه نخود دیم دانه درشت

فروش ویژه نخود دیم دانه درشت ایرانی از طریق توزیع اینترنتی در دسترس مشتریان داخلی و خارجی قرار می گیرد. خرید اینترنتی انواع نخود یکی از بهترین راه‌ های دستیابی به این محصول با قیمت مناسب است و در این سبک با حذف هزینه ها نسبت به روش های سنتی محصول با قیمت مناسب تر عرضه می گردد.

ر بحث وارد کردن موارد صادرات این محصول علاوه بر تامین نیاز بازار خارجی  می توان نسبت به ارزآوری مناسب به کشور نیز اقدام کرد.

نخود با کیفیت ایرانی دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد است که در همان مرحله اول از روی طاهر آن قابل تشخیص می باشد. از مهمترین این ویژگی ‌ها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دارای ظاهر عالی
  • دانه درشت
  • طبخ فوق العاده
  • خوش طعم

تمامی این ویژگی های دانه نخود دیم ایرانی باعث شده است که بازرگانی های زیادی به دنبال خرید و فروش آن در داخل و خارج کشور باشند.

قیمت فروش نخود دیم دانه درشت و عدس سبز کانادایی نسبت به نمونه آبی کمتر است و این امر یکی از مهم ترین دلایل فروش بیشتر این محصول می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *