یکی از موضوعات مهم در دامپروری تغذیه و نهوه صحیح ان و استفاده از مواد خوب و کافی است جو یکی از محصولات پر طرفدار و پر مصرف است که در طبقه غلات قرار میگیرد.

در اکثر کشور های جهان انواع جو کشت می شود اما در کشور ما بیشتر به عنوان یک خوراک پایه برای دام و طیور استفاده می شود اما باید توجه داشت که جو را به اندازه در وعده های غذایی دام و طیور به ان ها داد.

دادن زیاد جو به انها می تواند باعث بروز بیماری هایی در ان ها شود جو می تواند مانند یک داروی چاق کننده برای دام ها عمل کند اگر به اندازه به آن ها داده شود جو دامی همدان یکی از باکیفیت ترین جو ها شناخته شده است.

توزیع جو دامی همدان با قیمت استثنایی

میزان ویتامین A موجود در جو دامی اعلا

میزان ویتامین A موجود در جو دامی اعلا جو حاوی مقدار زیادی کالری چربی پروتئین کلسترول کربو هیدرات فیبر کلسیم آهن ویتامین آ و ویتامین های گروه ب و منیزیم فسفر و زینک می باشد که برای سلامتی مفید هستند.

جو می تواند یکی از سالم ترین و مفید ترین تغذیه ها برای دام ها و طیور باشد که سرشار از ویتامین ها پرتئین و مواد معدنی است که برای بدن دام لازم و ضروری است.

همچنین جو دانه ای است که به بهتر هضم شدن غذا بسیار کمک می کند این دانه کوچک و مفید برای بیماری هایی مثل دیابت و بیماری های قلبی و نوع خاصی از سرطان قابل استفاده است.

جو با کاهش اشتها یک داروی خوب برای کاهش وزن و لاغری به حساب می آید و عوارض سکته های قلبی و مغزی و مشکلات عروقی را کاهش می دهد و دستگاه عصبی را آرام می کند.

علاوه بر این مصرف جو برای کمک به سلامت کبد و کلیه مناسب است و برای جلو گیری از بیماری های کبد و کلیه نیز مفید است هم چنین برای درمان نقرس نیز بسیار مفید است.

هم چنین جو یکی از مهم ترین غلات کار بردی در زندگی روز مره ی ما به حساب می آید که از آن به طرق مختلف از جمله در قالب نان ها و غذا های سنتی استفاده می کنیم.

عوامل موثر بر قیمت جو دامی همدان

عوامل موثر بر قیمت جو دامی همدان جو دامی داخلی بهترین مورد برای خرید به عنوان غذای دام و طیور است چون هم کیفیت خوبی دارد و هم به گونه ای حمایت از کالای داخلی است و قیمت آن مناسب تر است.

جو دامی اعلا دارای ویژگی هایی است که هم از لحاظ ظاهری و هم سایر ویژگی ها تفاوت های ریز دارد که توسط افراد متخصص و مجرب قابل تشخیص است.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت جو تاثیر گذار است رنگ ان است که رنگ جو هرچه سفید تر باشد کیفیت جو بهتر و در نتیجه قیمت ان از بقیه ی انواع جو بیش تر است است.

از میان انواع جو یی که در ایران وجود دارد اول از همه جو سفید بهترین کیفیت را دارد و بعد از ان دومین جایگاه متعلق به جو ممتاز است و بعد هم جو معمولی قرار دارد.

عوامل بسیار دیگری نیز وجود دارد که بر قیمت جو تاثیر گذار است از جمله این که محصول در کجا کشت شده است و گیاه جو در چه شرایط و اب و هوایی رشد کرده است.

سفارش ویژه جو دامی درجه یک همدان

سفارش ویژه جو دامی درجه یک همدان برای سفارش جو همدان می توان از سایت های سفارش کالا که معتبر و معروف هستند کمک گرفت و یا از فروش گاه های مطمئن فروش جو و گندم کمک گرفت تا بتوان محصولی خوب مرغوب تهیه کرد.

همچنین برای خرید جو میتوانید از کارشناسان و گروه های بازرگانی مشاوره بگیرید تا خرید بهتری داشته باشید.جو دامی اکثرا به صورت گونی های چهل کیلویی در بازار موجود است.اما اگر بخواهید می توانید به صورت جزئی و یا فله ان را از نمایندگی های فروش جو دامی تهیه کنید.قیمت جو با توجه به موقعیت و مکان کشت جو و کیفیت ان متفاوت است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *