توضیح جو دامی باکیفیت در بازار به صورت عمده توسط ما انجام می‌شود و نقش بسزایی در رشد و نمو به دام ها داشته و همچنین در افزایش شیر آلمان نیز تأثیر بسزایی دارد و اگر که قصد پرواز کردن دام های خود را دارید و یا قصد افزایش بازدهی آنها از لحاظ شیر و بر رضایی را دارید بهتر است که مصرف جو را در برنامه غذایی آنها قرار بدهید نین این جرم را می‌توان به روش‌های متعددی مصرف نمود و به دام خوراند که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

توزیع جو دامی باکیفیت در بازار عمده

جو دامی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

جو دامی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ اگر قصد سفارش جو دامی ارزان و در عین حال باکیفیت و دارید بهتر است محصول خود را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید تا از لحاظ کیفی محصول خیالتان کاملاً راحت باشد اما در هر صورت ما اینجا در مورد ویژگی ها و خصوصیات ظاهری و کیفی جوجه های با کیفیت و عالی توضیحات برای شما ارائه داده‌ایم تا در هنگام خرید دوچار اشتباه و سرگردانی نشوید؛

  1. اولین ویژگی که این جاها دارند ظاهر بسیار تمیز آنها می باشد در واقع جو که برای دام آماده می شود نیازی به دانه بندی مناسب و یا جدا کردن برخی از کاه های جو از درون آن وجود ندارد اما ما باید از تمامی سنگ و همچنین کلفت های موجود پاکسازی شود به دلیل اینکه هنگام مصرف اگر سنگریزه و یا کلوخ در آن وجود داشته باشد موجب آسیب به دندان حیوان و یا سیستم گوارش او خواهد شد.
  2. ویژگی دیگری که باید اینجا ها داشته باشند بنای آنها از مواد پروتئینی و کربوهیدرات می باشد برخی از جاها که در مناطقی از کشورمان کشت می شوند و یا حتی برخی از جو های وارداتی از نظر کربوهیدرات و پروتئین بسیار ضعیف هستند اگر که جو دارای درصد بالای این دو ماده نباشد قطعاً بازدهی خوبی نیز نخواهد داشت.

راهنمای تهیه بهترین جو دامی باکیفیت

راهنمای تهیه بهترین جو دامی باکیفیت برای تهیه جو دامی با کیفیت باید حتما راههای شناخت جنس خوب از کیفیت متوسط را به خوبی بشناسید به عنوان مثال یک جو با کیفیت دارای دانه‌های کاملاً کشیده می باشد دانه های تپل جو نشان دهنده رشد آنها در زمین های پهناور می باشد و غالباً میزان پروتئین در این دانه ها کمتر است.

میزان پروتئین در دانه‌های جایی کشیده که در مناطق زاگرس رشد می‌کنند و حدود یازده الی دوازده درصد می باشد همچنین بیشترین مردم و بیشترین درصد تشکیل دهنده این جو را کربوهیدرات آن تشکیل می دهد.

هنگامی که شما بهترین جو دامی را خریداری نمایید خواهید دید که درصد شیردهی دام شما و همچنین درصد وزن اضافه شده آن به حداکثر رسیده است و شما بازه ای بسیار عالی از این محصول خواهید دید بنابراین هنگام خرید در ابتدا سعی کنید که در شناخت جوجه های با کیفیت خبره و باتجربه شوید.

در قدم دوم هم سعی کنید که این محصول را از فروشندگان معتبر خریداری نمایید تا نسبت به کیفیت کالا و خیالتان راحت باشد و کیفیت را برای شما تضمین کنند. قطعاً جوهایی که دارای کیفیت بالاتر باشند قیمت بیشتری هم در بازار دارد اما شما با خرید مستقیم از تولید کننده می توانید این محصول را با کیفیت بی نظیر و قیمت استثنایی دریافت کنید.

سفارش جو دامی باکیفیت با قیمت ارزان

سفارش جو دامی باکیفیت با قیمت ارزان شما به عنوان مشتری می توان جهت سفارش عمده دانه های جرم‌مخصوص دام در تناژهای بالا از طریق این وب سایت اقدام نمایید سفارش شما ثبت شده و پس از بررسی جوی مورد نظر شما بر اثر زمان ممکن به شما تحویل داده خواهد شد

همچنین شما میتوانید جهت خرید سفارش خود را به صورت غیرحضوری ثبت کرده و پرسنل حمل و نقل خود را برای انتقال بار بفرستید هنگامی که فرد امین شما از کیفیت بار شما را مطلع کرده میتواند حواله را واریز کرده و سپس کالای خود را تحویل بگیرید قطعاً هنگام استفاده از این را برای تغذیه خود مشتری همیشگی آن خواهید شد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *