توزیع جو دامی باکیفیت بالا و قیمتی مناسب به شیوه های گوناگون در کشور صورت می گیرد که به علت کاربرد زیاد از فروش بالایی برخوردار است و مشتریان استقبال خوبی از خرید این محصول نشان می دهند و بسیاری از دامداران از خریداران عمده انواع جو دامی می باشند و این محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند. این روزها بازار خرید و فروش انواع جو دامی بسیار پررونق می باشد

توزیع جو دامی باکیفیت بالا

جو دامی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

جو دامی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ از ویژگی های جو دامی باکیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول دارای ارزش غذایی بالایی بوده و سرشار از پروتئین، متیونین، اسید آمینه، چربی، ویتامین های سی، دی و ای، املاح معدنی و … می باشد.
  • این محصول معمولا به صورت ارگانیک و بدون استفاده از انواع سموم شیمیایی تولید می شود که در بهبود رشد دام بسیار مؤثر است.
  • استفاده از این محصول باعث افزایش طول عمر دام شده و سیستم ایمنی بدن دام را در برابر انواع بیماری ها تقویت می کند‌.
  • مصرف جو باعث تأمین انرژی مورد نیاز در دام شده و انواع مواد مورد نیاز برای رشد بهتر را به بدن دام می رساند.
  • استفاده از انواع جو دامی باید به میزان لازم و به صورت منظم صورت گیرد.

جو یکی از بهترین انواع غلات به شمار می آید که امروزه در اغلب استان های کشور کشت و پرورش می یابد. این محصول دارای انواع مختلفی است و یکی از نمونه های پرفروش آن جو دامی می باشد که امروزه حجم قابل توجهی از غذای دام را تأمین می کند و با توجه به ویژگی های مثبت فراوان توانسته است توجه بسیاری از دامداران را به خود جلب نماید و دامداران برای تغذیه دام از این محصول پرخاصیت و مقوی استفاده می کنند.

در خصوص رنگبندی ما می توانیم انواع عدس تازه 1401 را داشته باشیم که مهم ترین آنها شامل رنگ های قرمز، قهوه ای و سبز می باشد که همه آن ها دارای مزیت ها و معایب مخصوص به خود می باشند.

پخش جو دامی باکیفیت بندر امام

پخش جو دامی باکیفیت بندر امام یکی از معتبرترین مراکز پخش جو دامی با کیفیت بندر امام همین شرکت می باشد. از مزایای خرید غیر حضوری می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، ارسال محصول به محل مورد نظر مشتری، خدمات دهی مطلوب، آشنایی با شرکت های تولید کننده معتبر، تسریع و سهولت در خرید، امکان مشاوره قبل از خرید و … اشاره کرد و با توجه به شرایط راحت و آسان اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

عدس در ایران به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب و خاک حاصل خیز از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار است و نه تنها در بازار داخل بلکه به سایر کشور ها نیز صادر می شود.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در زمینه تولید و عرضه انواع جو دامی مشغول فعالیت می باشند و انواع جو را پس از برداشت در کارخانه ها به خوبی فرآوری نموده و در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *