در زمان گذشته انواع جو ها از کشورهای دیگر برای دامپروران وارد می‌شد که قیمت بسیار بالایی داشت و گاهاً برخی از آنها به دلیل کیفیت بسیار پایینی داشت موزه کشاورزان و همچنین کارشناسان تغذیه بهترین نوع جو دامی را در داخل کشور در مناطق مختلفی تولید می کنند که کیفیت بسیار زیادی دارد و امروزه نیز بازار توزیع جو داخلی خشک کیسه‌ای رونق بسیار زیادی گرفته و دامپروران و همچنین پرورش دهندگان حیوانات اهلی از این محصولات استفاده می‌کنند.

بازار توزیع جو داخلی خشک کیسه ای

بررسی جو داخلی خشک از لحاظ کیفیت

بررسی جو داخلی خشک از لحاظ کیفیت استفاده از جو داخلی مرغوب برای پرورش حیوانات مختلفی از جمله بز گاو میش و همچنین پرندگانی همچون نه کارایی بسیار بالایی دارد و به دلیل داشتن خواص و مزایای بسیار ویژه هیچ جایگزینی برای انواع جو دامی پیدا نشده است و امروزه نیز در سراسر دنیا کشورهای مختلفی از انواع جو دامی استفاده می کنند.

نحوه کشت و پرورش جو دامی تاثیر بسیار عالی و کیفیت این محصولات دارد امروزه در مناطق مختلفی از ایران انواع جو دامی با کیفیت تحت نظر کارشناسان تغذیه و همچنین مهندسان کشاورزی کشت می‌شود که دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا مشتریان در خارج از کشور نیز تمایل به خرید این محصولات را دارد.

جو دامی خشک داخلی منبع بسیار خوبی از پروتئین و انواع ویتامین های مختلف برای پرورش حیوانات می‌باشد و عموماً دامپروران که در فرایند رشد و نمو حیوانات از انواع جو دامی با کیفیت استفاده می‌کنند در پایان کار نیز گوشت بسیار بهتری دارد و مشتریان تمایل بیشتری برای استفاده از انواع گوشت های گاو و گوسفند ای که به وسیله جو دامی پرورش یافته اند را دارند.

جو داخلی خشک مرغوب چه مشخصاتی دارد؟

جو داخلی خشک مرغوب چه مشخصاتی دارد؟ استفاده از جو دامی از زمان قدیم در پرورش حیوانات کارایی بسیار زیادی داشته و همچنین نشخوارکنندگان بسیار زیادی تمایل به مصرف جوهای خشک دارند و از جمله بهترین مواد غذایی شناخته شده برای نشخوارکنندگان میباشد که هیچ گونه جایگزینی برای این محصول پیدا نشده است.

کیفیت جو داخلی بسیار بالا میباشد و مشتریان بسیار زیادی در خارج از کشور نیز تمایل به استفاده از جو های تولید شده در داخل ایران دارد به طور کلی از جمله مشخصات بسیار مهم و بارز هنگام خرید جو داخلی خشک که باید به آن توجه داشته باشید که دانه های بسیار درشت و همچنین سفت می باشد.

استفاده از دانه های پوک باعث گرسنگی زودهنگام دام می‌شود بنابراین خرید آنها از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه‌ نمی باشد.

جو دامی با کیفیت رنگ بسیار شفاف دارد و رنگ طلایی نیز بهترین نوع این محصول می باشد تیرگی بیش از اندازه جو های دامی نشان دهنده کهنگی و کیفیت بسیار پایین آن می باشد و سفیدی آن نشان دهنده آفت و مریضی گیاه می باشد بنابراین در هنگام خرید از جمله مشخصات بسیار مهم که باید توجه داشته باشید رنگ طلایی می باشد.

صادرات جو داخلی خشک درجه یک مرغوب

صادرات جو داخلی خشک درجه یک مرغوب ایران یکی از بزرگترین مراکز تولید کننده انواع جو دامی با کیفیت می باشد که امروزه کشاورزان بسیار زیادی در سراسر کشور اقدام به تولید انواع جو ها با استفاده از بذر با کیفیت نموده اند و مشتریان بسیار زیادی در خارج از کشور نیز تمایل به استفاده از جو دامی تولید شده در زمین‌های کشاورزی ایرانی دارند.

صادرات جو خشک داخلی درجه یک مرغوب در بسته بندی های کامل مستحکم و همچنین به صورت عمده صورت می گیرد و مشتریان خارج از کشور نیز می توانند به صورت اینترنتی محصولات خود را سفارش دهند.

در منطقه خلیج فارس جو داخلی تولیدشده کشور ایران کیفیت بسیار بالایی دارد و همین موضوع سبب شده است که مشتریان بسیار زیادی رغبت برای خرید و تهیه انواع جو صادراتی ایرانی داشته باشند و ما امروزه صادرات را به کشورهای مختلف از جمله عمان قطر و همچنین کشورهای همسایه خلیج فارس انجام می‌دهیم.

از آنجایی که این مجموعه مشتریان بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور دارد بنابراین می توانید با اطمینان کافی از تازه بودن جو دامی این محصولات را خریداری کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *